Konco-konco ku

Friday, May 3, 2013

PIHAK SPR WAJIB SAMAN NURUL IZZAH DAN TIAN CHUA ATAS FITNAH INI!!

DAKWAAN Nurul Izzah berkenaan dakwat yang digunakan oleh SPR semasa proses undi awal oleh seorang anggota ATM yang dikatakan hilang terus disepikan oleh media-media pakatan. Mereka umpama melemparkan umpan untuk dikongsi oleh 'ikan-ikan' jahanam yang menjadi penyokong tegar mereka supaya kredibiliti dan ketelusan SPR dipersoal hingga menjelang pilihanraya 5 Mei ini.

Sebenarnya aku pun tak ada niat nak bangkitkan balik isu ni namun atas sifat berbara yang meresap dalam diri aku sekarang ini aku MOHON SANGAT SPR SAMAN NURUL IZZAH. Bukan saja-saja nak saman si malaun sood ni tapi buktikan yang SPR adalah pihak yang berkecuali tanpa nafsi-nafsi lagi. 

Anggota ATM yang terlibar juga telah mendedahkan dirinya dan ternyata segala kenyataan Nurul Izzah berkenaan penggunaan dakwat ini adalah FITNAH semata-mata. Kalau boleh Mejar Azmee juga HARUS buat laporan polis yang sama untuk menjaga maruah dirinya yang telah difitnah demi kepentingan politik pakatan yang dilihat semakin terdesak.

Tian Chua yang sebelum ini mengutuk kematian anggota keselamatan kita di Lahad Datu dengan katanya sebagai konspirasi UMNO, sekali lagi mempergunakan anggota keselamatan demi untuk kemenangan parti pakatan. Sanggah segala kenyataan yang telah mereka lemparkan dengan SAMAN mereka berdua.


7 comments:

  1. Salam 1 Malaysia.
    Ingatkan kes dakwat kekal dah setel..timbul pulak dalam surat khabar cina..minta jasa baik admin tolong jawab apa yang ada kat link ni..
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=517073648330550&set=a.459449390759643.93657.100000837572143&type=1&theater

    ReplyDelete
  2. Itu la kerja Red Bean Army...

    ReplyDelete
  3. Pegawai Askat tu perlu saman dan buat laporan polis, baru ada kesan. Mmg pelik, kenapa si Nurul Izzah tu yg buat lapuran polis bagi pihak Askar tu..tak masuk akal.

    Jangan harap harakahdaily atau mkini nak siarkan penafian dari askar tu, itu strategi mereka, cipta isu..penafian tak perlu dilayan. Pencacai mereka tak akan tahu cerita sebenar..

    Pegawai askar tu perlu tampil buat lapuran polis mengatakan PKR menipu, itu saja jalan terbaik utk memecahkan tembelang PKR yg ini.

    ReplyDelete
  4. kalau dah keturunan kaki fitnah!!!! bapak belang anak dot2...

    ReplyDelete
  5. anak anwar dan anwar sendiri terbukti dah terlalu banyak menipu. pembohongan demi pembohongan. mengkritik kerajaan bukan untuk kbaikan rakyat. tapi untuk menghasut rakyat membenci kerajaan. cukup lah... dah muak ditipu hidup2 untuk anak muda si izzah ni. harap muka je nampak baik. akhlak buruk. sama cam papa dia..

    ReplyDelete
  6. Kpd anggota ATM tu saman aje perempuan sihir tu. Kalau tak saman nanti pencacai pencacai dia akan pusing cerita pulak.tak pasal pasal org tuduh anda pula.puak puak fuckatan ni bukan bolih buat baik pun..belasah aje.

    ReplyDelete
  7. aku sangsi kat pegawai tentera tu..........bersekongkol ???????????? cuba nafikan agar tak disiasat......bimbang hancur pangkat........nanti kena kopek.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...