Konco-konco ku

Thursday, April 25, 2013

GEMPAR!! AHLI PAS PERMATANG PAUH SOKONG CALON BARISAN NASIONAL!!

SAKIT JANTUNG Anwar apabila beliau pulang ke kawasan yang ditandinginya Permatang Pauh. Manakan tidak apabila ahli-ahli PAS serta penyokong mereka sudah sepakat sebulat suara akan menyokong bekas Ketua Pemuda PAS, Dr. Mazlan yang merupakan calon bagi Barisan Nasional.

Perkara ini berikutan telahan Hadi Awang yang mengatakan calon-calon PKR di Terengganu mempunyai masalah yang serius seperti tokan pil kuda dan penyokong komunis. PKR Terengganu pula baru-baru ini mengeluarkan kenyataan pada media yang mereka tidak bersetuju dengan ceramah Hadi Awang yang menghina PKR sebagai parti carca marba.

Sokongan yang padu akan diterima oleh Dr. Mazlan yang tidak mahukan Anwar menjadi Perdana Menteri dan sebagai tanda protes, mereka telah bersepakat akan mengundi calon Barisan Nasional yang merupakan bekas pemimpin PAS di Pulau Pinang.

Permatang Pauh sudah menolak calon PKR iaitu Ketua Umum sendiri. Kawasan lain bila lagi?

5 comments:

  1. Di parlimen kapar, shah alam & kuala selangor akan menyusul!

    ReplyDelete
  2. Ini kalilah kita kasi hancurkan PKR & DAP..ini kalilah juga Nuar kaki jubor ni kita kasi mati!!!!

    ReplyDelete

  3. anwar ibrahim akan kalah wang pertaruhan

    pegi BERAMBUS kau dr Malaysia!

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya ahli akar umbi pas dan bn, boleh bekerja sama. sekarang ni pemimpin atasan pkr/pas sahaja yang menanam kebencian pada umno-bn. semua pati ada kelemahan / kelebihan. kita mahu suasana pilihan raya yang aman dan bebas memilih pemimpin yang baik, berintergriti, tiada masalah morel dan bertanggung jawab pada semua rakyat walaupun berlainan fahaman politik, agama n bangsa.

    ReplyDelete
  5. dalam kita membina negara majmuk yg aman harmoni,janganlah sampai kita terleka...tegakkan agama Islam & tinggikan martabat Melayu...moga ALLAH melindungi bumi Malaysia.

    ReplyDelete

comment please.....