Konco-konco ku

Monday, November 5, 2012

PLURALISME AGAMA MEMBOLEHKAN NURUL IZZAH SOLAT DI DEPAN DEWA SRIKAYA!!!

MELAMPAU betul anak peliwat negara ni. Bapak sokong kesamarataan seks, anak sokong kesamarataan agama. Elok benar la tu yob!

Dalam MalaysiaKini, Nurul Izzah menegaskan, rakyat tidak seharusnya dipaksa mengamalkan agama tertentu dan perkara itu juga perlu terpakai kepada orang Melayu.

"Apabila anda bertanya kepada saya, tiada paksaan dalam beragama..mengapa sesetengah pihak berasa bersalah, perkara ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, sepatutnya diguna pakai secara sama rata."

Kenyataan yang marvelous dari anak peliwat ni. Gila babeng siot! Agak-agak boleh tercabut tak serban Nik Aziz bila Nurul Izzah sendiri yang cakap pasal ni?

Kita marah kalau orang bukan Islam hina Islam. Kita marah kalau Soi Lek, Karpal, Guan Eng, Koo Ham dan beberapa kafir lagi hina Islam namun kita hanya melihat, mendengar dan teput tangan dengan penghinaan yang dilakukan secara terang ini?

Pekakkan telinga, butakan mata, bisukan suara. Itulah pemimpin Islam yang konon menegakkan Islam dan Hudud!! Mana suara mereka????

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hudud PAS tak habis lagi lah ni. Dah ler DAP kata langkah mayat dia dulu. Yang Bapak PKR dan anak dia ni awal2 lagi dah sokong LGBT. Orang boleh buat maksiat di tempat tersembunyi. Jangan buat di depan 4 orang saksi dah ler. Dia juga sokong melayu jadi murtad. Per cerita ni beb. Cam ner nak laksanakan hudud ni. Siapa yang patut di sekolahkan ni. PAS ke atau PKR.

    ReplyDelete
  3. Eehhh, dia dh tk pakai cincin nikah le.

    ReplyDelete
  4. JAISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS mana ko?Ada kerja yang perlu dilakukan!!!!!

    ReplyDelete

comment please.....