Konco-konco ku

Wednesday, April 17, 2013

PAKATAN HARAM BERTELAGAH PEMBAHAGIAN KERUSI CALON PILIHANRAYA!!

PERKARA yang sudah diduga sejak sekian lama, sejak mereka mula-mula menyatakan persetujuan untuk berpakat dalam menentang BN, bertahaluf siyasi sesama mereka untuk menjatuhkan kerajaan Islam sedia ada. Mereka sudah mula bergaduh sesama sendiri demi untuk mengekalkan kuasa parti masing-masing.

PKR yang dilihat lebih dominan dalam pakatan mula mengganggu kerusi-kerusi yang telah dimenangi oleh DAP dan PAS sebelum PKR wujud lagi. Kerusi selamat bagi PKR untuk mengekalkan kuasa dalam pakatan ketiga-tiga parti yang berlainan haluan dan matlamat ini.

Sidang media pengumuman nama calon bagi yang tertangguh semalam terpaksa dibatalkan kerana pakatan telah bertelingkah sesama sendiri dalam menentukan calon dibeberapa kerusi seluruh Malaysia. Anwar dikatakan ingin meletakkan calon PKR di kerusi-kerusi fix deposit DAP dan PAS. Perkara ini ditentang hebat oleh barisan kepimpinan dua parti ini kerana PKR tidak mempunyai jentera yang padu dikawasan-kawasan tersebut dan kemungkinan kerusi itu boleh terlepas.

Tak dapat nak disangkal lagi apabila sehingga hari ini mereka masih lagi bergaduh menentukan pembahagian kerusi. Belum lagi nak perintah Malaysia dah bergaduh. Sahabat-sahabat boleh nilaikan sendiri.

2 comments:

  1. Sakurang kurangnya ada juga parti islam bertanding bandingkan bn nama aje negara islam tapi tak ikut alquran dan sunah hukumnya syirik amalan tak di teima allah swt. Umno tunggak parti pemerintah halalkan judi, arak imarakkan zina, imarakkan ugama kafir, sokong bina kuil tokkong dlln.haram, rasuah rakyat dengan brim, pemimpin tak jaga aurat dan macam2 lagi. Bertaubatlah sabelum terlambat.

    ReplyDelete
  2. jawa sila nyah dari bumi melayu!

    ReplyDelete

comment please.....