Konco-konco ku

Wednesday, December 26, 2012

TIGA EKOR BINATANG YANG SEMAKIN MEMBUSUK BAKAL DITENDANG DAP!!

MALU... Itulah yang dirasai oleh Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng melihat kes besar yang dipelopori dua orang beruk DAP di Perak, Nga dan Ngeh bersama sepupu mereka Nizar Lambai. Mana tak nya, konon Karpal nak pertahankan integriti dalam parti DAP yang dikatakan bersih dari sebarang rasuah dan masalah namun hujungnya begini pulak.

Mana Karpal nak letak muka? Baru kata hari tu pemimpin DAP yang sedang berkhidmat tidak sepatutnya menerima pingat Datuk dari Raja Melayu kerana tidak mahu tunduk dan jadi hamba abdi Melayu, tapi hari ini kes songlap tanah Kelantan dan projek balak di Kelantan sedikit mencalarkan rekod DAP yang konon suci murni.

Nizar yang dijadikan kambing hitam pula turut terpalit najis yang dilempar kepada Nga dan Ngeh. Nik Aziz hingga kini senyap sunyi. Dah di gam mulut orang tua tu agakanya dengan peluru hidup dari samseng DAP. Takut tak dapat hidup lama dan bertanding jadi Menteri Besar lagi maka terpaksa la diam terkaku.

Berbanggalah ahli DAP kerana punya dua ekor beruk yang dapat melonjakkan nama dan label DAP di pentas media hampir-hampir pilihanraya ini. 

Kesian orang Kelantan... Tok Guru lebih mementingkan orang luar dari rakyat sendiri.. Rakyat Kelantan nak minta tanah tanam sayur tak dibaginya... Cina DAP dua ekor ni minta 10,500 ekar tanah Kelantan terus dibagi sebagai ganti Nizar jadi Menteri Besar Perak....

4 comments:

  1. Rakyat kelantan x bodoh, cuma diperbodohkan jer...
    Selagi MB tu Nik Aziz, segan nak angkat muka hehehehe

    Bila berkawan ngan DAP...tersengguk-sengguk ler, nak maki...dah jadi teman tidur...
    Lain kali kalau rasa nak Kahwin 3, belajar ler ngan UMNO..ni kawin segera, mcm nikah kat sempadan thai jer..hahahaha

    ReplyDelete
  2. salam.Bro Anon 11.46PM. blh jadikan modal tu....tq/bro dari GMC>

    ReplyDelete
  3. caca marba dah jadinya....pemimpin dap,pkr dan pas ada sindrom bisu..pekak dan buta....memasing nak lepaskan tengkuk sendiri!!!

    isu tanah pemimpin dap perak...nuar takut sound pasal diripun rahsia seks ditangan dap...!!

    umpama....nuar lempar najis kemuka lks...lks lempar najis ke muka nik ajis..nik ajis lempar najis kemuka nuar..nuar lempar najis kemuka lge...lge lempar najis muka hadi..hadi lempar najis kemuka....seterusnya!!

    satu kapal semua bau najisssssssssss!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. sekapal 3 ekor tu nasib tak sama beb. ngeh dan nga tetap senang kaya raya beb! lebih 4 ribu hektar balak. yg melopong si nizar je beb. jawatan mb terlepas la pulak. nasib badan la nizar oi. main dgn cina dap, kena kencing je la...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...