Konco-konco ku

Saturday, December 8, 2012

GOMBAK BERDARAH!! TENTERA SYAITAN PAKATAN TERUS MENYERANG PEMUDA GOMBAK!!


SEMAKIN hebat nampaknya permainan pakatan dalam menyerang dan memfitnah Pemuda BN atau anak jati Gombak Utara yang tidak senang dengan kehadiran Anwar dan sekutunya ke kawasan kampung mereka. 

Bukan kita nak tegakkan benang yang basah. Memang tak boleh tapi percayalah yang memulakan keganasan adalah dari puak pakatan sendiri dan timbullah pelbagai dakwa dikwi dari pencacai maya mereka sehari dua ini. 

Puas menyelongkar dan bertanya kepada sahabat yang ada di Gombak Utara dan terlibat secara langsung atau tidak langsung dengan pertempuran hebat di sana. Akhirnya RAHSIA BESAR GOMBAK BERDARAH di dedahkan!!!

Kalian boleh baca di artikel menarik sahabat kita ini di SINI dan SINI.

JB pun dah malas nak layan puak-puak haramjadah ni. Kita dedahkan perkara sebenar, puak haram kata kita memfitnah. Dan ada pulak yang call JB berkali-kali untuk mendapatkan kepastian. Memang JB ada kat tempat kejadian waktu itu dan JB nampak semua perkara keganasan yang terjadi waktu itu kerana JB ada di celah-celah puak haram ini.

Memang puak pakatan yang mula provokasi dan baling batu. Pemuda BN hanya ingin mendengar ceramah Anwar dan berhimpun dengan aman diseberang jalan kawasan ceramah pakatan.

Sesiapa yang tiada ditempat kejadian jangan sesuka hati nak buat cerita. Tanya pada saksi sahabat JB kat atas tu....

9 comments:

  1. jawa wei. aku patani. ko bodo ke ape. god father ko kate amno setan dikenali. setan lawannya orang baik beriman. setan mana gaduh dengan setan. kalau pr setan amno tak kan gaduh pasal satu geng. kenapa setan nak ngaku jadi orang baik pulak ke. setan ko pun tak percaya tak kan orang awam nak percaya kau baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi mangkok fuckatan yang tak paham apa maksud idiom (pepatah, peribahasa).....

      Yang layak berkawan dengan syaitan adalah pengikut Nik Aziz... siap buat pengakuan lagi....

      Delete
    2. nak dikata bodoh dia marah...tp nk kata pandai x bleh nk pakai...Tun M gna PERIBAHASA... yg Nik Aziz tu gna peribahasa ke bila dia kata snggup berKAWAN sgn SYAITAN...???yg abg nak berKAWAN dgn SYAITAN...yg adik plak dok DOA org bg HANCUR....apa pny ulama camtu...??? pastu dok goreng cerita psl sahabat Rasulullah doa musibah kt org lain... study cerita tu betoi2 la... syarat sblom doa & ayat dlm doa tu...

      Delete
    3. Memangla orang patani ni bodo.. Yang dia tau tomyam jer.. Peribahasa pun tak tau.. hehehe

      Delete
    4. woi patani mangkok....tu la lain kali belajar bahasa inggris...jgn duk cakap patani jer....mamak tu cakap pakai bahasa kiasan/peribahasa la bodohhhhh!!!!

      Delete
  2. Wei dahla tu. Jgn bazir tenaga untuk darah seugama! Atau nak aku doakan melayu pupus!

    ReplyDelete
  3. aku pun org sabak bernam.malu aku ada org bodoh mcm jawa bernam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu masa ko lahir terBERNAM dalam jubor mak hang ke??? Patut la malu macam BABI....

      Delete
  4. ~Sejarah Umo menolak Rang Undang undang halang murtad:
    1. Sebelum itu, pada 25 Mac 1988, Tuan Guru Haji Hadi telah mengemukakan usul untuk membincangkan gejala murtad telah ditolak juga tanpa dibahas.
    2. 2 November 1999, Tuan Guru tidak dibenarkan membentang rang undang-undang ahli persendirian untuk mencegah murtad.
    3. Rang Undang-Undang Murtad pernah dikemukakan dalam sidang Parlimen yang bermula pada Mac 2006 tetapi telah ditolak mentah-mentah oleh UMNO tanpa dibahaskan.
    4. Usul meminta Dewan Rakyat mewujudkan undang-undang mencegah murtad seperti meminda Perkara 11(1) Perlembagaan Persekutuan dengan memasukkan peruntukan yang jelas menghalang individu Islam daripada secara bebas mengisytiharkan diri keluar daripada agama Islam pernah dikemukakan dalam sidang Parlimen tetapi juga telah ditolak mentah-mentah tanpa dibahaskan oleh UMNO.
    5. Umno berdiam diri ketika umat Islam bertindak menentang pindaaan 121 (1A) Perlembagaan Persekutuan dan ketika 10 menteri dari Barisan Nasional bertindak mempertikaikan perkara 121 (1A) itu dengan tujuan untuk membunuh kuasa mahkamah Syariah serta membolehkan mahkamah sivil memansuhkan keputusan mahkamah Syariah.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...