Konco-konco ku

Friday, December 28, 2012

ALAMAK!! MANA GAMBAR AZIZ BARI CALON PARLIMEN SABAK BERNAM??

BIKIN panas la puak pakatan Sabak Bernam ni.. Korang ni nak kena saman ke nak kena liwat dengan Anwar Ibrahim ni? Sampai hati korang tak letak sekali gambar Aziz Bari calon Parlimen Sabak Bernam lantikan Anwar Ibrahim tu.. Mesti tengah kecewa, sebak, sakit hati tengok banner ni..

Badrul Amin Ostad Pukul 3pagi tu buat apa letak kat banner? Bikin malu orang Sabak Bernam je.. Konon bersongkok, berjanggut nampak alim sangat la.. Tapi harammm... Jenis main dengan bini orang jugak..

Banner yang memaparkan janji-janji pakatan haram di Selangor yang dikatakan telah ditunaikan merupakan retorik terhadap rakyat. Mana dia TAWAS? MAWAS? SMUE? HADIAH IPTA? HADIAH KAHWIN MUDA? TURUN CUKAI PINTU? Harammm...

Setakat buat kain rentang, billboards, banner, buntings, dah boleh cakap janji sudah tertunai. Berapa kerat sangat yang dapat semua janji tu? Kalau tak keluarga sendiri, mesti kroni pakatan je yang dapat.. Mana yang kata adil sangat tu? Ptuihhh...

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...