Konco-konco ku

Sunday, December 30, 2012

TERKINI!! PESERTA MOGOK LAPAR MAKAN DI RESTORAN CINA!!

Lawak pun ada bila mana portal mynewshub mendedahkan beberapa keping gambar peserta mogok lapar di dataran merdeka sedang sedang makan di salah sebuah restoran di kawasan dataran tersebut. Konon nak berlapar selama 100 jam tapi sebab tak tahan lapar, terpaksa makan. Cina bodoh!

Tak tau apa yang bersungguh sangat nak protes lynas terus ikut je cakap puak pakatan supaya berdemo sambil berlapar. Mana boleh tahan ye tak kalau ada gastrik tapi nak mogok jugak..hahaha

9 comments:

  1. Dah dibayar beb.... ikut je la kata ketua mangkok hayun mereka tu... dah mampus bagus jugak, kurang sikit Cina haram jadah kat malysia ni...!!!

    ReplyDelete
  2. wakakaka....whuahahahaha....geli betul hati...lawak paling baik hujung tahun 2012....

    ReplyDelete
  3. ini semua jenis otak udang!!!

    macam ni punya org nak dijadikan pemimpin ke???

    Bodoh tak boleh diajar!!!

    ReplyDelete
  4. Melayu yang biasa puasa pun tak tahan mogok lapar 100 hari. Ni China yang melantak 24 jam sepanjang tahun. Mimpi apa?

    ReplyDelete
  5. Fakta salah Jawa... 100 jam bukan 100 hari..harap maklum

    ReplyDelete
  6. lepas makan dgn perut dah kenyang nak kena sambung lakonan watak orang yg sedang kelaparan.. tugas yg amat berat lagi mencabar minda..kui kui..

    ReplyDelete
  7. sorry salah fakta...100jam ye sahabat..hehe

    thnx bro minaq jinggo

    ReplyDelete
  8. gambar2 tu patut dicetak bnyk2, edarkan kpd pengunjung yg melawat beruk2 tu berlapar. barulah timbul simpati sampai ada yg kencingkan beruk2 tu....

    ReplyDelete
  9. HAIYAAA...WA INGAT POSA MANYIAK SINANG....HAIYAAA...MANYIAK SUSA WOOO....WA TALAK BULE TAHAN WOOO...SIKALANG WA MAKAN KASI KINYANG...NANTI WA PIGI SAMBONG ITU MOGOK LAPARG MAAA...WA BIKIN NGANGA MULUT BUSAT2 MAAA...SUMUA OLANG SULAH KINA TIPU ILOP ILOP MAAA...WA MANYIAK SUKA...KEH KEH KEH KEH KEH

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...