Konco-konco ku

Friday, December 14, 2012

HOT!! ABBY SANGGUP SERAH TUBUH DEMI BELAJAR AGAMA DARI USTAZ PAS!!

SEDIH betul tengok aksi Abby yang semakin lama semakin terdesak untuk mencari undi kepada PAS. Selepas puas beraksi di pentas ceramah dan mengutip dana PRU, amalan pahala Abby tak pernah putus di sana, di laman twitter miliknya setiap masa ada sahaja status yang menjengkelkan.

Langit yang cerah tak akan sampai ke malam. Rupanya ada juga peminat Abby yang semakin meluat dengan perangai Abby. Peminat Abby ni cakap dalam facebook miliknya yang tak pernah melihat Abby belajar agama dimana-mana tetapi begitu galak menggunakan hadis di pentas ceramah.

Banyak persoalan yang ditimbulkan oleh individu ini. Dimana Abby belajar agama? Siapa tok gurunya? Jenis pembelajaran agama mana dipelajari? Itu semua menjadi tanda tanya kepada peminat Abby yang turut telah berhijrah seperti Abby namun tidak berani mengungkap hadis yang telah dipelajari oleh 7 orang guru agama.

Dari mana Abby belajar semua ini? Adakah fahaman Abby tentang agama benar?

5 comments:

  1. Dia dengar ceramah agama melalui vcd atau keset je kot.

    ReplyDelete
  2. lalalalala...amekaw Babi Abadi...mulut dah lah bau taik..
    for your info si Babi Abadi ni belajar dgn Mat Sabu & The Gila Betina Gang...wakakakaka

    ReplyDelete
  3. kalau belajar dari VCD sekalipun tak kan tulis Allah SAW bukannya Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. tajuk x cantik bro..

    ReplyDelete
  5. wahai saudaraku..jangan la buat fitnah...dosa..setiap komen kita dibaca oleh org lain..kalau itu fitnah..maka dosa la bagi kita..ingat..org yg berdosa tempat adalah nereka..ingatlah..Allah maha mengetahui,Allah maha melihat .. oleh itu jangan lah kite buat andaian sendri..

    ReplyDelete

comment please.....