Konco-konco ku

Monday, December 3, 2012

NIK AZIZ DAH NYANYOK!! WANITA UMNO BERTUDUNG JASA PAS!!

MEROYAN lagi Nik Aziz ni kalau tengok wanita dan puteri UMNO dalam dewan di PWTC baru-baru ini penuh bertudung. Jadi untuk menguatkan lagi yang PAS adalah pejuang Islam, Nik Aziz dalam laman sosialnya berkata wanita dan puteri UMNO bertudung adalah dari jasa tarbiyah PAS.

Aku pun malas nak cerita panjang lebar sangat pasal orang tua ni tapi nak dijadikan cerita, bukan semua wanita dan puteri UMNO dok tinggal dalam Kerajaan Kelantan. Jadi jangan nak claim PAS yang mengajak semua wanita pakai tudung. Apa ingat UMNO ni tak ajak orang pakai tudung ke?

Kelakar la Tok Guru PAS ni. Yang baik semua kat pihak korang, yang buruk semua kat UMNO kan....

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...