Konco-konco ku

Thursday, December 6, 2012

ABBY ABADI SOKONG ISRAEL SERANG PALESTIN!! WTF!!!

APA punya bangsa lah ostazah Abby ni ye? Negara mana agak-agak dia duduk sekarang ek? Makin lama makin menyampah pun ada dengan status-status yang terpapar di skrin handphone aku ni dengan status dari ostazah Abby yang semakin meroyan dengan kejayaan Malaysia di bawah BN.

Asal ada nak tolong saudara Islam kita diluar negara, mesti nak carut lebih-lebih. Apa dah tak ada isu pasal akidah lagi ke yang ostazah Abby nak timbulkan?

Entahlah. Mungkin dengan cara menghentam kerajaan setiap masa, maka populariti minah ni boleh meningkat. Biarkanlah dia meroyan sesorang. 

Yang penting aku suka tengok Abby meroyan macam ni... MACAM BADUT!!!

14 comments:

  1. Mulut dia dah macam bontot ayam...terkumatkamit tapi keluarkan tahi...Pas nnate pun buat senyap je...

    ReplyDelete
  2. seeloknya hantar saja siabby dan pemuda pas kat palestin duduk kat sana selama sebulan sewakru Lsrael menyerang negara tersebut... aku percaya siabby ni mesti kojol dulu hanya mendengar bunyi bom sampai tertanggal tudung dan kain yg dipakai dan lebih aib lagi sampai terkencing2 dalam seluar hahaha....dia ingat bom israel tu kenal dengan dia la tu....masa ti baru dia tau apa itu rasa syukur punyai negara yg merdeka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kalakar pulak komen ko ni... tapi aku sokong cakap kau tu...hahaha

      Delete
  3. dia ni saja tulis isu2 cenggini...so org ingat la kat dia...org dah tak laku, gitu la....

    ReplyDelete
  4. xsedar ke ostazah oi awk tu dok negara mne?awk m'bsr pon dgn bntuan bn le....bwk² la sedar kn dri tu....

    ReplyDelete
  5. ABBY dah lama tak dapat batang. Meroyan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni komen...aduh x blh blah... cube kau komen cm ni kt twitter dia...lagi dia meroyan hahahahaha...ape pun aku sokong kau hahaha

      Delete
  6. bertaubatlah dan kembali kejalan yg benar. muhasabah diri....banyak lagi yg perlu dipelajari.belum boleh mengajar sebab terlampau sedikit ilmu yg ada...pi belajaq dulu...dah penuh ilmu didada...masa tu ..baru boleh mengajar....sekarang belum lagi....apa yg keluar dari mulut dia...cuma pendapat yg sangat dangkal dan persepsi mengikut pendapatnye....tak boleh....kita kena tahu dan faham sepenuhnye....berusaha lagi...semoga berjaya...inn Shaa ALLAH..

    ReplyDelete
  7. mulut janda ni berbau busuk macam jubur2 yg pernah di teroka SI PENGEMAR JUBOR tu...hati janda ni kacau sebab MEROYAN BATANG...lalalala

    ReplyDelete
  8. Nak tanya Abby lah....kerajaan MALAYSIA atau WAKIL MALAYSIA ada janji ker kat rakyat PALESTINE yang kita akan beri bantuan kepada setiap orang tanpa tercicir walau seorang? yang kita tahu kita cuma membantu meringankan beban rakyat PALESTINE yang berapa juta orang tu. Kalau hantar bantuan kat GAZA tu semua ker yg akan terima bantuan? Takkanlah bantuan yang dihantar tu semua wakil MALAYSIA dah humban ke laut.... memang dasar penabur fitnah. Setakat dengar bisik-bisik merapu dah nak tweet

    ReplyDelete
  9. dahsat nye si ustazah abby..semoga die menerima hidayah

    ReplyDelete
  10. abby mmg meroyan cakcibo kerana hilang "tudung minyak wanginya"
    mohon pautkan saya tuan...blog tuan siapsedia saya pautkan di http://daengselili.blogspot.com/2012/12/abby-pembohong.html

    ReplyDelete
  11. Relax la abby takkan benda camnie pun nak dipolitikkan..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...