Konco-konco ku

Wednesday, December 12, 2012

KHALID GAGAP LAGI!! SERANG TUNTUT RUMAH UNTUK ANAK MUDA SELANGOR!!


Kerajaan Selangor pasti panas punggung apabila pembohongan mereka terhadap rakyat sekali lagi dibongkar.

Bertempat di pasar malam Seksyen 17, Shah Alam, Saketariat Orang Muda Selangor (SERANG) telah turun padang membuat penerangan tentang skandal isu perumahan Selangor dan mengedar topeng 'Mana Rumah Selangorku'.

Rombongan diketuai oleh pengerusi SERANG, Budiman Mohd. Zohdi, Timbalan Ketua Pemuda MCA Selangor, Dato' Dr. Ching Eu Boon dan Ketua Pemuda UMNO Shah Alam, Azhari Shaari telah disertai seramai 20 orang.

Sebelum itu, dalam sidang media, Budiman mempersoalkan tindakan Kerajaan Selangor yang masih mendiamkan diri sehingga kini walaupun telah dicabar untuk menjawab isu statistik pembinaan rumah kos rendah yang mencurigakan dan didapati palsu.

Beliau turut mencabar kerajaan Selangor menunjukkan lokasi-lokasi pembinaan rumah kos rendah yang didakwa kononnya telah dibina.

Budiman turut mengulangi akan terus turun padang dan membuat penerangan supaya rakyat sedar akan pembohongan yang dilakukan oleh kerajaan Selangor.

Dalam isu skandal perumahan Selangor, Kerajaan Selangor sebenarnya tidak ikhlas untuk membantu rakyat. Lebih memalukan, dalam ceramah, mereka sudah canang sana sini kononnya telah membina rumah untuk rakyat.

Hakikatnya, semua rakyat Selangor tahu, sejak kerajaan Selangor diperintah pakatan haram, hanya kondominium mewah sahaja yang dibina dengan pesatnya.

Tony Pua tanpa segan silu, ketika 'Wacana Sinar Harian- Bajet 2013' sebelum ini, dengan mendabik dada menyatakan bahawa kerajaan Selangor telah bina rumah mampu milik untuk rakyat.

Ternyata, itu semua adalah dusta belaka!!? Mana Rumah Selangorku?????

ShahAlamRebels

No comments:

Post a Comment

comment please.....