Konco-konco ku

Friday, December 7, 2012

GEMPAR!! ABBY ABADI ADAKAN PERHIMPUNAN DENGAN RAKYAT PALESTINE!!!

GAMBAR yang baru JB tengok ni membuktikan yang Abby sudah bersama dan akan terus membela nasib rakyat Palestine yang tertindas dengan serangan bertali arus Israel Zionis. Anwar pun tak pernah pergi Palestine tapi Abby sudah lagi advance dengan pertemuan sulit bersama beberapa rakyat Palestine.... PALESTINE??? MACAM MUKA BANGLA JE NI!!!

OPS!!! Sorry, gambar kat atas ni bukan Abby bersama rakyat Palestine, tapi bersama rakyat Bangladesh di Kuala Lumpur semasa perhimpunan haram pakatan di Kuala Lumpur... 

Rupanya Abby lebih senang membela nasib warga Bangla dari rakyat Palestine. Apa sudah jadi??

Sibuk Abby mempertikaikan pemergian beberapa wira Malaysia yang ingin membantu rakyat Palestine namun hakikatnya Abby sendiri tak memainkan peranan langsung dalam membantu saudara se-Islam kita di sana.

8 comments:

  1. Wahai Pembaca sekalian....cuba perhatikan gambar si Abby tu betul-betul.....kenapa agaknya dia tutup perutnya tu...macam kembong jer..entah-entah...da kena....! Posting kat Bangla... ada Taste Bangla rupenya. Oleh Mat Bond.

    ReplyDelete
  2. baguih punya yg dkt blakang tu sondoi abby hahahahaha

    ReplyDelete
  3. WONG WEDOK NEK WANI GILAK JADI AE BAHAN OMOMGAM WONG OKEH. ATI2

    ReplyDelete
  4. ojo jadi agama dewei alasan goe golek publisiti murahan ... ojo riak ... Allah ngak seneng sifat riak ... astagfirullah ...

    ReplyDelete
  5. lama x kna, x kisah la bangla ke jnji telaga gersang tu nk kna gali.. amacam mak jan,,ada beza x dgn norman?

    ReplyDelete
  6. Barg baik kot, pnjang, besa n yg abby nk sgt bau banggla ni...

    ReplyDelete
  7. sih korang nih...
    x baek tau.. klu x betul jadi fitnah..

    kita jangan jadi mcm diorang, suke fitnah sana, fitnah sini..

    yg bole kita buat, kita doakan kebenaran dari Allah jer..
    bab perut tu pon kita bole doa agar Allah tunjukkan kebenaran..
    yg penting no more fitnah2.. kita buak PR.. kita BN

    ReplyDelete
  8. betul tu Mr. Eee..sokong!!
    tu lh kn...
    wong angger cangkem mei celutak..ngomongei pn seng orah2..mencarut iso nei..rak wedik kambik gusti Allah opo agak'i yo???

    tepak'kei awak ei ndewe lor..
    ceplas ceplus omongei ..ngumpat rak entek2

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...