Konco-konco ku

Saturday, December 15, 2012

CERAMAH PAKATAN DISABOTAJ!! HANYA 21 ORANG YANG HADIR TERMASUK SYAITAN!!

APA sudah jadi dengan penyokong pakatan haram sekarang ni? Nampaknya dah kurang sokongan. Rakyat mula sedar dengan segala pembohongan puak pakatan yang terpaksa bekerja bertungkus lumus untuk menarik undi rakyat yang bodoh!

Ceramah PKR dan perasmian Pejabat Adun Bakar Arang yang dihadiri orang-orang kuat PKR termasuk Foziah, Zuraida, Exco Kedah, ADUN Sidam dan Dayangku Intan--dengar cerita dari kwn admin yg melihat hanya 21 org yg hadir.

Mana semua orang pergi ni? Tak kan semua ahli dah boycott pakatan. Belum PRU lagi dah boycott masalah ni. Mau tak tercapai hasrat Lim Kit Siang jadi PM Republik Malaysia.

4 comments:

  1. Bang, khemah sebelah tu dah masuk sekali tak bang? cuba kira balik... aku kira tak termasuk syaitan ade la dalam 50 orang je. Kalau masuk syaitan dekat 2,000,000 ekor gak ade kat situ. Geng pandai buat fitnah bagi ceramah, syaitan kene bagi sokongan gak... hehe

    ReplyDelete
  2. rakyat tak mau lagi bersuhabat dengan syaitan yg direjam takut nanti tak pasal2 mereka pulak yg di rejam.

    ReplyDelete
  3. Derng ramai yg xdpt datang sbb sebok gi buat masjid kat Palestine tuh...ostajah mulut PUAKA tu cakap.....PAS dah buat 2 masjid kat Palestine!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Kami nak datang tapi tak jadi sebab Dayang ku itan tak nyanyi.....podah suara tak laku terhegeh-hegeh nal masuk politik sesat..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...