Konco-konco ku

Saturday, December 29, 2012

ISA SAMAD DISALIB BAGAIKAN SEJARAH JESUS (NABI ISA) DISALIB!! ADA PERSAMAAN??


INILAH yang dikatakan pluralisme agama yang dipelopori golongan PAS baru-baru ini. Mana tidaknya patung Pengerusi Felda, Tan Sri Isa Samad telah di salib dalam perhimpunan oren semalam sambil diarak sepanjang jalan Semarak, KL.

PAS konon menghalang penggunaan kalimah Allah digunakan dalam bible tapi dari segi perilaku yang ditunjukkan dalam setiap demo yang dianjurkan, ada sahaja perkara yang menyerupai penganut agama kristian itu seperti memegang lilin dan baru ini di salib pula Isa Samad.

Benarlah kita sudah hampir pada akhir zaman. Apabila ada yang mengaku ulama Islam tetapi menghalalkan cara mereka demi politik (duniawi), maka tidak lama la bangsa itu. 

Kes Isa Samad di salib dan diarak. Sama seperti mana masa Isaac (Nabi Isa) di salib suatu masa dulu. Kebetulan atau dirancang? Wallahua'alam...

3 comments:

  1. PERILAKU PUAK-PUAK PAS INI SUDAH SEPERTI GOLONGAN TAK ADA AGAMA YANG BERHATI BUSUK DAN AMAT KOTOR. MEREKA HANYA BERANI MENGHINA DAN DENGKI SESAMA MELAYU DAN ISLAM TETAPI BILA KENA ATAS PUAK DAP ATAU PELIWAT PUJAAN MEREKA KEPALA MEREKA HILANG JADI MACAM HANTU JEPUN. MEREKA INI MEMANG BANGSAT AKHIR ZAMAN.

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan...

    Minta jasa baik pihak tuan agar memautkan link http://pemudatekad.blogspot.com/

    semoga tuan dapat membantu kami dalam perjuangan ini....

    ReplyDelete
  3. Wei bodoh ko baca bahan dari mana kata nabi isa disalib, tak baca quran ker, quran sebut seseorang yang disamakan dengan wajah nabi isa, bukan nabi isa lah bodoooh! belajar agama tak habis ni, tu lah percaya sangat cerita versi kristian sesat pasal nabi isa.

    ReplyDelete

comment please.....