Konco-konco ku

Tuesday, December 11, 2012

SAMSENG UMNO SERANG CERAMAH PAS PULAK KE NI??

DAH ni kenapa pulak kosong sesangat ni? Selalu dalam ceramah pakatan ni melimpah ruah orang yang datang nak dengar fitnah dan janji kosong pemimpin ajaran syaitan mereka ni, tapi lain pulak yang terjadi kat salah satu ceramah pakatan di Shah Alam.

Hairan dan ajaib apabila kerusi lebih banyak dari orangnya. Patutlah Abby Ostazah Maggi asyik meroyan je kat twitter 2-3 menjak ni, rupanya ceramah pakatan dah tak ramai orang datang. Apabila tak ramai yang datang, maka income untuk tabung tin milo PAS berkuranglah. Jadinya, upah ceramah pun tak sampailah 5000 satu malam.

Kesian Abby Ababi.

Nampak sangat yang rakyat dah mula bosan dan muak dengan ceramah fitnah yang kerap dianjurkan. Kerja untuk rakyat tak pernah dilaksana, berdiri atas pentas ceramah maki hamun dan fitnah hampir tiap malam. Itu jela kerja yang mereka boleh buat. Macam ni nak jadi kerajaan? Fikirkanlah...

1 comment:

  1. JB tak nampak ke pengundi hantu/jembalang yang memenuhi semua kerusi tuu.....yang sedang bercakap tu mungkin bapak Syaitan kot !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...