Konco-konco ku

Tuesday, December 11, 2012

PAS LARUT AKAN KELUAR PARTI JIKA FAUZI SHAARI TETAP JADI CALON!!

KECOH di Perak terutama di kawasan Larut yang mana ahli-ahli PAS kawasan itu telah bersepakat untuk menolak calon yang dibawa dan disarankan oleh PAS Pusat iaitu Datuk Fauzi Shaari, bekas Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) PDRM.

Malah di laman blog dan media pakatan jenuh semua nak bertempik yang mengatakan UMNO masuk campur dalam pemilihan calon bagi PAS kawasan Larut. Pelbagai tohmahan dan fitnah mula disebarkan oleh puak pemfitnah mereka konon ahli PAS Larut telah dibeli oleh UMNO untuk menolak calon mereka.

Perletakan Fauzi Shaari sebagai calon PAS adalah untuk mengalihkan persepsi rakyat yang polis juga menyokong PAS untuk menerajui negara. Tetapi sayang, sebelum betul-betul layak menjadi calon telah ditolak mentah-mentah oleh ahli PAS disitu. Siap buat surat serah pada Hadi Awang lagi.

Dan yang lebih mengejutkan, ada juga ahli PAS disana yang akan keluar parti jika Fauzi Shaari masih diletakkan sebagai calon. Musibat lah PAS sekarang ni....

2 comments:

  1. pas pis puuuuuuuuussss.

    ReplyDelete
  2. Salam 1 Malaysia.Apa yang saya tahu begitulah,PAS kawasan hantar ke negeri calon lain.Sampai ke pusat,pusat nak yang lain.Sebab tu PAS payah nak menang.Akar umbi nak calon mereka tapi PAS letak orang lain.Kalau PAS macam tu lagi UMNO tak perlu risau.

    ReplyDelete

comment please.....