Konco-konco ku

Thursday, December 27, 2012

SURAT ARAHAN HADIR HIMPUNAN OREN DIDEDAHKAN!!

WOOO!!! Panas la PAS buat kerja sekarang ni. Sebab takut tak ada rakyat yang turun, maka surat ARAHAN kepada semua bahagian PAS telah dikeluarkan. Tak ada berkecuali...

Mana-mana ahli PAS yang tidak turun atau ikut serta maka akan TERTAKLIK LAH CERAI TERHADAP ISTERINYA. Kira dah masuk dalam perjanjian bai'ah la ni... Sesiapa yang menderhaka dan tidak mengikut arahan dari ulama' Nik Aziz maka akan dicampak ke NERAKA.

Mungkin nak buat rusuhan kot. Sengaja nak mencabar pihak polis atau pihak tentera kerana kem tentera ada di Jalan Semarak. 

Aduhhh.... Jem lagi KL kalau macam ni...

2 comments:

  1. Cakap je lah terus terang kan sonang. Kalau dah tak nak tanam kelapa sawit, cakap je lah tak nak. Ni buat simbolik pulak pakai baju oren. Kalau nak tanam kunyit dan buat kilang kunyit, cakap je lah. Kan ke sonang paham.

    ReplyDelete
  2. Dikerah utk berdemo atau bahasa mudahnya dipaksa dan diugut supaya berdemo.... sungguh memalukan.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...