Konco-konco ku

Thursday, December 20, 2012

DAP RASIS!! KAKITANGAN AWAM MELAYU BAKAL DIBUANG JIKA DAP MEMERINTAH!!

BETAPA rasisnya sikap DAP ni. Apabila tercetusnya satu-satu isu berkenaan dengan bangsa Melayu maka ada lah beberapa orang kaum rasis yang berpusat di DAP akan mengeluarkan percakapan yang berbaur perkauman. 

Walau hidup di Tanah Melayu, namun Melayu terus dihimpit dengan tekanan melampau dan fitnah liar dari pihak yang anti-Melayu.

Baru-baru ini, kita digegarkan sekali lagi dengan kenyataan yang dibuat oleh pemimpin DAP yang begitu tidak senang dengan kakitangan awam terutama Melayu. Maka untuk meruntuhkan sikap keyakinan rakyat kepada pekerja sektor awam ini, mereka dari DAP telah membuat fitnah dengan mengatakan kakitangan tangan awam Melayu rosak kerana RASUAH!!

Imej kakitangan awam Melayu dihancurkan dengan sebegitu rupa dan turut mendapat persetujuan dari rakan subahat mereka PAS dan PKR. GAPS melalui pengerusinya ada mengeluarkan kenyataan media. Baca di bawah ini.


Kenyataan Media GAPS 
Dap menghina kakitangan awam 
Tahun lepas seorang pemimpin kanan Dap berkata, Dap akan merombak semula kakitangan awam kerana ramai sangat orang melayu. Kelmarin seorang pemimpin Dap pula berkata, kakitangan awam banyak makan rasuah puncanya juga sebab ramai sangat orang melayu. 
Dap telah menghina kakitangan awam dan orang melayu. Dap sedang berusaha untuk menyamakan bangsa Melayu dengan rasuah. 
GAPS berpendapat Dap memang semakin meroyan gilakan Putrajaya dan sebenarnya anti melayu! Di Indonesia, Thailand, Philipine, Vietnam, Laos, India - rasuah lebih hebat berbanding negara kita, tiada pun orang Melayu yang berkerja sebagai kakitangan awam di sana. Rasuah tiada kaitan dengan mana-mana bangsa atau agama ! Rasuah adalah penyakit umat akhir zaman. 
Rasullullah pernah mengingatkan “Setiap umat punya cabaran, dan dugaan bagi umatku ialah harta". Harta adalah penyebab rasuah. Rasullullah sudah pesan awal-awal. Penyakit umat akhir zaman. DAP sekadar ingin menebalkan semangat kiasu dan chauvinist dalam perjuangan mereka ke puncak kuasa. 
Pas sebagai rakan kongsi Dap dalam pakatan wajar mentarbiyyah pemimpin-pemimpin Dap berdasar kan hadis Rasullullah ini. 
GAPS bersetuju rasuah adalah satu penyakit dan ia harus diperangi. Rasuah wajar digelar sebagai najis seperti mana kerajaan pernah menganggap dadah sebagai najis. 
Rasuah timbul bila ada pemberi dan penerima. Yang memberi biasa nya adalah golongan saudagar, peniaga atau mereka yang berada. Dap wajar menjalankan kempen agar golongan saudagar, peniaga dan berada tidak memberikan rasuah. Mereka adalah punca rasuah. 
GAPS berpandangan majoriti besar kakitangan awam telah menjalankan tanggungjawab dan amanah mereka dengan sempurna. Menuduh kakitangan awam sebagai banyak makan rasuah adalah perbuatan khianat yang tidak boleh dimaafkan kerana ia menjatuhkan maruah kakitangan awam, keluarga mereka dan bangsa mereka. 
Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

1 comment:

  1. hehehe sebenarnya puak kiasu DAP dengki bila penjawat awam yang majoritinya Melayu dapat bonus 1 1/2 bulan. Dek kerana sifat dengkinya diarahkan barua Melayunya untuk mengutuk penjawat awam Melayu sebagai membalas jasa Joseph Lim Guan Eng melantiknya dalam DAP. Bila pulak si barua Zairil tu nak kutuk Melayu plak?

    DAP kalau boleh nak biarkan penjawat awam memberontak tak de bonus senang fuckatan nak sebar fitnah dan dakyah tudah BN-UMNO melupakan kakitangan awam. Nak curi undi Melayu beb! hanya segelintir penjawat awam yang kufur nikmat jer akan melahap rezeki tanpa syukur.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...