Konco-konco ku

Friday, December 28, 2012

ANTI-LYNAS PERGUNAKAN BUDAK SEKOLAH UNTUK BERDEMO DI DATARAN!!

KESIAN tengok budak-budak kurang kasih sayang ni. Konon nak berkasih sayang pasal alam sekitar tapi minta bantah dulu lah kilang Lynas kat China tu. Tempat nenek moyang korang. Bukan aku tak tau sebab apa korang yang memang anti-Melayu ni beriya-iya nak tutup kilang Lynas kat Kuantaun nun...

Kilang Lynas kat China tu lagi besar rasanya. Ada saudara mara korang kat sana jadi cacat seumur hidup ke? Ada kena radioaktif ke? Jadi mutant ke? Atau dah jadi ninja turtle!!

Aku tak marah kalau korang nak berhimpun 1000hari pun tak apa. Tapi jangan libatkan budak sekolah boleh tak? Dasar otak pencacai pakatan haram!! Korang tau kan budak-budak ni nak sekolah, sepatutnya ajarlah benda-benda baik yang tak merosakkan minda mereka... Ini nak turunkan ilmu bangang korang kat budak-budak ni.. Kesian...

Kesian budak-budak ni dapat mak bapak yang kurang ajar dan kurang ilmu keibubapaan. Bawak pergi balik rumah, ajar pasal rukun negara lagi baik. Ke memang kerja korang nak rosak kan minda anak-anak korang ni? Cer kabo sikit!!

2 comments:

  1. kalau nak buat mogok lapar...kenalah buat mogok dahaga juga...barulah betol...mogok lapar dan dahaga...biar mampos korang...bodoh punya species...

    ReplyDelete
  2. Nampak sgt kekurangan bangsa kita...muda2x dh kena jual

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...