Konco-konco ku

Monday, December 31, 2012

MOGOK LAPAR 100JAM HANYA JILAT AISKRIM AZMIN!!

AIYAAA!!! LU APEK BELI AISKRIM MAA!!!

Lepas dedah beberapa keping gambar yang menyentuh perasaan, kini aku nak korang tengok sendiri gambar yang ditangkap oleh sahabat aku ni di Dataran Merdeka semalam. Bukan sahaja makan di restoran, hotel dan diberi nasi bungkus oleh R. Sivarasa, ada juga peserta demo yang terliur apabila bangla jual aiskrim lalu lalang depan kawasan demo.

Tak tahan beb dengar loceng aiskrim. Setakat minum air kosong je mana kenyang. Boleh pengsan woo kalau tak makan. Dapat beli aiskrim roti pun sodap jugak ni. Apa lagi kasi bedal la.....

Tercapai ke matlamat demo mogok lapar 100jam korang ni?? Apa impact yang diperolehi??

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...