Konco-konco ku

Wednesday, December 5, 2012

DEDAH!! CERITA SEBENAR PENYOKONG PAS DITIKAM DI GOMBAK!!!


SEBENARNYA aku dah malas nak bukak satu per satu aib orang pakatan ni yang cuba nak menegakkan batang sendiri. Aku pun dah naik meluat bilamana Pemuda UMNO Gombak terus dipersalahkan berhubung insiden berdarah malam semalam yang FRU dan Polis terpaksa datang meleraikan pergaduhan.

Cerita yang betul sebab aku ada memang ada kat tempat kejadian dan aku bersama orang-orang dalam pakatan masa pergaduhan tercetus. Siapa nak sangkal, silakan bersama bukti dan saksi.

Mamat kat atas tu memang aku perasan semasa pergaduhan atau adegan tolak menolak antara penyokong UMNO Gombak dan puak pakatan. Tapi aku terlupa nak tanya nama dia sebab tengok muka pun dah poyo semacam, konon berlagak alim tapi mulut boleh tahan kurang ajar. Sumpah seranah meluncur laju je dari mulut mamat ni.

Straight to the point. Semasa pergaduhan ini berlaku mamat kat atas ni la yang paling berani dan lantang hingga sanggup ke depan untuk berhadapan dengan penyokong UMNO yang ada. Semasa adegan tolak-menolak berlaku, ada seorang lagi mamat dari puak pakatan yang bawa pisau yang aku yakin baru sahaja dibeli di gerai kecil yang ada di tepi jalan.

Akibat dari rusuhan kecil yang tak dapat dikawal, pisau yang dibawa oleh mamat tadi terkena pada lengan mamat kopiah putih ni. DAN BUKAN PEMUDA UMNO YANG TIKAM. Kawan sendiri TERtikam kawan. Bagi nak menutup kemaluan dan kekacauan jadi dituduhnya Pemuda UMNO yang tikam mamat kopiah putih tu.

Apa lagi, hebohlah seantero dunia yang mengatakan UMNO zalim nak tikam orang Melayu sendiri. Padahal kawan sendiri yang main pisau dari belakang. 

Senang betul puak pakatan ni nak buat fitnah bagi menunjukkan yang UMNO ni jahat. Tikam kawan sendiri SALAH UMNO! Tibai bontot jantan SALAH UMNO! Main ChinaDoll pun SALAH UMNO!

Insaflah wahai puak pakatan......

15 comments:

  1. Pelik juga... kalau orang nak tikam dengan ;isau mesti kene depan. Ini luka tikaman nampak dari belakang..... ingat ini "silat tikam belakang" macam pemimpin Fuckatan selalu buat ke???? Nak menipu pun beragak la....

    Dulu fuckatan pernah kecoh pasal salah seorang penganut mereka kene belasah dengan pedang samurai, baju koyak rabak, darah merata-rata di pakaian, tapi satu luka pun takde..... kalau jadi penganut fuckatan, sehari tak fitnah, tak sah.....!!!!!

    ReplyDelete
  2. Bagus dan TAHNIAH kerana berani tampil kedepan.

    Saya PERCAYA dan SOKONG kenyataan saudara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun sokong dinturtle! Tahniah J6!

      Nak kempen kurangkan lagi anggota PDRM ke? Isu-isu keganasan seperti macam ini PDRM tak perlu campurtangan. nanti PDRM juga yang akan pecah kereta, pecah kepala. Doa ramai-ramai supaya lebih ramai lagi yang menimpa malapetaka. Kan lebih mudah dan kurang kos? Walau siapa sekali pun yang memulakan, perpecahan dalam orang Melayu dan Umat Islam semakin jelas dan ketara.

      GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara Di Tendang Terajang

      Delete
  3. orang bodoh ja boleh percaya.. hang reka2 cerita boleh la... dapat la sikit duitkan.. sudah2 la.. buat fitnah tu.. sokong tak kenyataan aku nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pun lebih sikit dr din penyu... Mcm lah ko yg bayo upah kat jawa terbenam tu...

      Delete
  4. Din penyu: ko main percaya jer kate2 tuan tanah nie... Atau ko yg menikam lebai malang 2....?

    ReplyDelete
  5. Macam sial komen korang. Sekian terima kasih .

    ReplyDelete
  6. Hanya Allah yg maha mengetahui...sesungguhnyab azab Allah amatlah perit..setiap anggota kita akan berkata benar

    ReplyDelete
  7. alang-alang nak tikam kasi mati lah...bodoh. dia ingat orang sekeliling ni buta ke mender...sibuk datang ceramah org lain buat ape..kemaruk nak mati sangat ke lebai hoiii

    ReplyDelete
  8. camni la...sesape yg menipu ni moga2 diberikn azab yg pedih...amin...

    huru hara btol dunia skrg dgn dunia politik yg sntiase penuh ngan fitnah..bw2 la bertaubat sblm terlmbat..takut xsempat mengucap je..

    ReplyDelete
  9. Sanggup cedera dan mati demi peliwat tercinta.... Kecerdikan lebai2 masakini.

    ReplyDelete
  10. hancurkan saja pkr menjadi abu pd pru 13 dan seterusnya bersatulah umno dan bn untuk menentang paktan haram

    ReplyDelete
  11. ~Sejarah Umo menolak Rang Undang undang halang murtad:
    1. Sebelum itu, pada 25 Mac 1988, Tuan Guru Haji Hadi telah mengemukakan usul untuk membincangkan gejala murtad telah ditolak juga tanpa dibahas.
    2. 2 November 1999, Tuan Guru tidak dibenarkan membentang rang undang-undang ahli persendirian untuk mencegah murtad.
    3. Rang Undang-Undang Murtad pernah dikemukakan dalam sidang Parlimen yang bermula pada Mac 2006 tetapi telah ditolak mentah-mentah oleh UMNO tanpa dibahaskan.
    4. Usul meminta Dewan Rakyat mewujudkan undang-undang mencegah murtad seperti meminda Perkara 11(1) Perlembagaan Persekutuan dengan memasukkan peruntukan yang jelas menghalang individu Islam daripada secara bebas mengisytiharkan diri keluar daripada agama Islam pernah dikemukakan dalam sidang Parlimen tetapi juga telah ditolak mentah-mentah tanpa dibahaskan oleh UMNO.
    5. Umno berdiam diri ketika umat Islam bertindak menentang pindaaan 121 (1A) Perlembagaan Persekutuan dan ketika 10 menteri dari Barisan Nasional bertindak mempertikaikan perkara 121 (1A) itu dengan tujuan untuk membunuh kuasa mahkamah Syariah serta membolehkan mahkamah sivil memansuhkan keputusan mahkamah Syariah.

    ReplyDelete
  12. PUAK MELAYU PAKATAN BABI NI TAK AKAN INSAF!!!!

    ReplyDelete
  13. Melayu paling musibat ialah Melayu yang sanggop bersama dengan Cina/Keling/Benggali DAP Kominis musibat!!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...