Konco-konco ku

Monday, December 24, 2012

PERUTUSAN KRISMAS: PAS SETUJU KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN KRISTIAN!!

BERSEMPENA dengan Hari Natal pada esok hari, Guan Eng yang kononnya mewakili penganut agama Kristian ini telah bertindak dengan sewenangnya sekali lagi bagi mencetuskan kembali perkara sensitif terhadap umat Islam.

Aku tau sebab utama Guan Eng buat macam tu kerana nak tarik undi dari kepulauan Borneo yang kebanyakan mereka adalah beragama Kristian. Serius benda ni tak ada kena mengena langsung dengan agama sebab penganut Kristian sendiri sebenar tidak berniat pun nak gunakan kalimah Allah dalam agama beliau.

Perkara ni dah dipolitikkan secara total oleh Guan Eng dan DAP. Mereka sudah mulakan serangan terhadap Melayu dan Islam tapi PAS yang kononnya parti Islam terus senyap membisu. Tiada kata sanggahan dari pemimpin mereka. Adakah sudah dibisukan mulut dan dibutakan hati pemimpin Islam dalam pakatan ni??

Tolonglah beri kenyataan yang memihak kepada Islam wahai Nik Aziz dan Hadi Awang! Jangan biarkan Islam tergadai kerana keangkuhan kalian yang lebih mengutamakan Putrajaya!

1 comment:

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...