Konco-konco ku

Tuesday, December 11, 2012

TERKINI DARI TEMPAT KEJADIAN!!! KHALID PUNCA KEMALANGAN MAUT!!

Baru sebentar tadi berlaku kemalangan yang membuatkan dua orang awam tercampak hampir 100meter. Dua orang mangsa, seorang lelaki dan perempuan menjadi mangsa akibat dari jalan yang berlubang.

Zalimnya kerajaan negeri Selangor yang membiarkan rakyat mempertaruhkan nyawa melalui jalan yang berlubang. Kejadian berlaku di Fasa 3, Puncak Alam dibawah bidang kuasa Dr. Dzulkefli Ahmad selaku Ahli Parlimennya.

Lebih kurang jam 1200 malam tadi terlihat mereka berdua terbaring ditengah jalan dan JB hampir melanggar mereka berdua kerana jalan yang gelap, ada tiang lampu tapi satu pun tak menyala. Salah siapa yang bertanggungjawab dalam hal infrastruktur negeri? UMNO jugak ke?

Fikirkanlah nasib penghuni perumahan di sana yang terpaksa menempuh laluan maut hampir setiap hari....

7 comments:

  1. satu selangor jalan macam taik. kalau ada repair pun, buat separuh je, separuh lagi kekalkan macam taik. duit yg pusat bagi utk selenggara dan buat jalan baru, habis buat beli bas. cam haram tul. sakit ati aku setiap kali balik kampung...

    ReplyDelete
  2. Bkt tinggi, jalan meru, jln kapar, batu belah, rantau panjang, aiyork jln sgt teruk.itu blm masuk cheras, pandan indah, ampang lagi tu. Tak sampai setahun pakai kereta dah nak kena tukar absorber. Masak!!!

    ReplyDelete
  3. adakah ini konspirasi tak repair jalan supaya kedai--kedai spareparts cina bole untung?

    ReplyDelete
  4. Mereka terlalu banyak bercakap...tin kosong. Aku dah kata MODAL dia orang AIR LIUR dan angin kosong...tapi korang tak percaya. Bila dah nak ditelan lobang besar baru nak sedar betapa teruknya PKR menakbir Selangor...Aku dengar Kedah dan Kelantan lagi teruk..

    ReplyDelete
  5. Apa yg anon 5:54 am tulis tu memang betul. Aku dah lama agak dah.

    Itulah KONSPIRASI pakatan haram di Selangor utk memaju dan menguntungkan perniangan baikpulih kereta dan spareparts cina2 DAP, mungkin ARAHAN ATASAN dari abang long DAP sendiri.

    ReplyDelete
  6. jalan kat rumah aku di Petaling Jaya dah berbulan tak ada lampu.Jalan jalan yang berlubang tu jangan cakaplah banyak nya. Aku rasa orang ramai dah letih mengeluh bila bawa kete.Kalau dia betulkan jalan pun, lepas 2 bulan berlubang balik kat tempat yang sama keran amereka ambil kroni yang tak pandai betulkan jalan. hairan aku kenapa pengikut PR ni tak perasan benda benda begini, agaknya mereka terlalu sibuk nakkan hak Melayu dihapuskan sehingga tak kisah jalan rosak ke, sampah tak buang ke,longkang sumbat ke,negara jahanam ke..asalkan hak Melayu terhakis.Begitulah busuknya hati sesetengah orang

    ReplyDelete
  7. Salam Bro,engkau orang tak tahu ke? Kan Nik Ajis dah kata`Itu semua salah UMNO` PAS semua betul dan benar belaka sampaikan orang buat maksiat pun dia boleh ampunkan !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...