Konco-konco ku

Wednesday, December 26, 2012

TANAH BALAK KELANTAN HADIAH IKHLAS DARI TOK GURU - NGEH KOO HAM

10,500 ekar tanah yang diberikan kepada Nga Kor Ming dan Ngeh Koo Ham sebagai hadiah ganti rugi bagi menaikkan Nizar sebagai Menteri Besar Kelantan. Perkara ini di akui sendiri oleh Ngeh dalam wawancaranya bersama Haramkah keluaran PAS.

Dokumen telah pun didedahkan oleh blogger pro-UMNO dan telah mendapat liputan meluas media-media cetak dan elektronik. Malah Pegawai Khas kepada Menteri Besar Kelantan itu juga mengatakan yang memang Nik Aziz ada memberi tanah di Kelantan kepada pasangan sepupu dari Perak itu dan itu bukan lagi rahsia.

Dikatakan lagi yang surat penyerahan tanah terbabit telah diketahui oleh Menteri Kewangan Malaysia dan Menteri Komoditi pada tahun 2005 dan sepatutnya tiada masalah yang timbul. 

Rakyat Kelantan susah cari rezeki hingga ke negeri orang, Nik Aziz senang beri tanah pada Cina DAP ni. Sampai bila Melayu Kelantan penganut PAS nak tertipu dengan permainan Nik Aziz??

4 comments:

  1. kesian rakyat kelantan terutama yg tidak ada tanah dan tinggal di kAMpong kampong.....siang malam dengar PAS kempen maki hamun BN...zalim, kafir, rasuah dll....sampai tahap kafir mengkafir....tak sedar tanah kena curi cina kafir harbi....tapi tak pa...itu hadiah tok guru...korang semua kena dengar & taat apa tok guru cakap...jgn pertikaikan apa tok guru buat...nanti tak dapat tiket masuk surga...baru hang tau!!!!

    ReplyDelete
  2. baso pok kadok..meney sorak,ngri trgadai

    ReplyDelete
  3. puok2 melayu kt klate dlu..sblum PRU,emo goyak "hok tuhe,bumi tuhe..takpo,troka2..troka..lepah meney PRU kt klate,dale DUN negri,oghe tanyo,apo cghito tanah krajaan bg troka takdok gran..rakyat da tnm getah da beso da..puok2 ni jawak peneroka hare..krajaan negri nak jadikannye ladang rakyat plok..bagi ke puok cino,free jaa...apo punyo baso la weii

    ReplyDelete
  4. 'Takpo tok guru kito wali,dijamin masuk syurgo doh.Dio buat apo pun ado sebab dan muslihatnyo,demo mano tahu gapo,demo oghe jahil,murtak,ahli nerako..',komen seorang penganut pas..hehe

    ReplyDelete

comment please.....