Konco-konco ku

Monday, December 10, 2012

@ABBY_ABADI112 TUDUH TUN M TAK PERNAH SOLAT SELAMA 22TAHUN PERINTAH!!

APA nak jadi Mualaf Politik seorang ni pun tak tau la. Semakin dibiarkan semakin menjadi-jadi nampaknya perangai dan tulisan yang disiarkan di laman twitter miliknya itu. Selepas satu-satu perkara mengenai agama yang beliau sedikit tahu diberi pandangan perbadi, kini Abby dah berani menyentuh tentang politik yang baru sahaja beliau ceburi dan mengulas mengenainya pula.

Tanpa usul periksa dan hanya mendengar dari ceramah fitnah PAS dan pakatan, Abby menggunakan idea mereka yang mereka fitnah sebagai antara sumber untuk menulis status yang berbaur politik namun hakikatnya hanya kelihatan bodoh!

Apa yang dimaksudkan oleh Abby tentang pemerintahan Tun M selama 22 tahun yang tiada agenda solat, mencegah kemungkaran dan melahirkan umat yang soleh? 

Rasanya dah banyak contoh yang ditonjolkan sejak pemerintahan Tun M sehinggalah kini, pemerintahan DS Najib. Apa lagi yang Abby tak puas hati? Di manakah kedudukan dan pekerjaan Abby semasa pemerintahan Tun M yang dipersoalkan? Bukankah semasa itu Abby giat berlakon dan mula menempa nama sebagai artis? Atas usaha siapa yang memartabatkan artis?

Fikirkan dan kaji dahulu sebelum memfitnah Tun M!

10 comments:

  1. Abby dulu bercakap menggunakan skrip dan gerak yang ditetapkan oleh producer. Kelihatan hebat. Tapi sekarang kita tau dirinya yang sebenar. Rupanya Sekolah tak seberapa, idea cetek dan rasanya ada sikit BEBAL. Kalau dia tu keluarga saya, dah lama saya bagi penampar .....

    ReplyDelete
  2. Patut la ex-laki dia cari pompuan lain. Rupenya ebbi bebal ni mulut jenis tak takde insuran.

    ReplyDelete
  3. dia tu belum tentu solat 5 waktu, aurat pun belum tentu terjaga. Bukan ke awek ni bekas janda sebelum c norman pick up dia dulu. khabarnya dia penah nikah time muda remaja.

    Mcmana dia leh cakap kat Tun M gamaknya dia pun tergolong sama

    ReplyDelete
  4. mmg macam CIBAI tol mulut pompan SUNDAL nie..!!

    ReplyDelete
  5. Tok sah dilayan budak biol ni komen- komen dia ni tak berpengaruh pun tak mendatang kan apa-apa mudarat kepada kerajaan.

    ReplyDelete
  6. Kengkawan blogger, tak payak ambil apa2 petikanlah dengan minah ni. Dia ni dah sewel tahap gaban psl kemaruk nak berlaki. Lg dirujuk kata2nya, lagi menggatallah dia.

    ReplyDelete
  7. Sial punya betina garit tak tahu bersyukur dengan apa yang ada....dia seronok dok jolok sana jolok sini tak henti..nanti kena jolok p**i baru tau...Kalau boleh rehatkan dia kat resort yang berpintu jerejak tu supaya otak mereng dia tu diperbetulkan...

    ReplyDelete
  8. MINTA KERJASAMA SEMUA BLOGGERS TOLONG JGN AMBIL APA2 TWEET DARI SI PELACUR TAHAP ATAS BAWAH YG DAH BUSUK NI..LAHANAT KAU BABI ABADI...MAK BAPAK KAU MALU DGN PERANGAI BURUK KAU.PATUT LAH NORMAN CARI PPUAN LAIN RUPA NYA MULUT KAU NI BUSUK..INGAT REZEKI YG KAU DAPAT DARI TIN MILO(STYLE PAS MINTA DERMA)YG KAU BERI ANAK2 KAU MAKAN DARI HASIL FITNAH JADI DARAH DAGING ANAK2 KAU!!!LAHANAT7X......

    ReplyDelete
  9. KAU TU YG PELACUR KONGKEK JANTAN KELILING NAK TUNJUK DAH TINGGI ISLAM KO NAK HINA NEGARAWAN TUN M.

    ReplyDelete
  10. Sori Abby...lu sudah silap jolok betina...Lu sapa nak di bandingkn dgn Ayahanda Tun M ..lu punya jasa kat donia neh takat ngangkang utk bekas suami smp kuar 3 anak n ngan mak bapak lu saja ..tapi ayahanda Tun,,,jasa bkn hny di Malaysia tapi seantero donia..


    Lu tny sama lu punya tok galu...apa jasa dia dan PAS pada negara atau pon pada kelantan pon cukupla...yg wa nmpak r..cume bekalan air MELO pree kat paip di kelantan...myediakn prasarana utk kemudahan rakyat itu bukan tugas pemerintah ke? so kat kelantan sapa yg mmrintah? ...myk bengong punyer betina...

    ReplyDelete

comment please.....