Konco-konco ku

Thursday, December 27, 2012

GEMPAR!! BUKTI NGA & NGEH EMPUNYA SYARIKAT BALAK KELANTAN!!

APA lagi nak disorok oleh dua orang DAP ni. Dasar perompak rakyat. Perkara ni bukan sikit anak beb, boleh terus disiasat SPRM tapi biar dulu... Aku suka nak bermain dengan api ni... Dokumen satu-satu terdedah.. Biar rakyat nampak dan nilai sendiri sejauh mana BERSIH nya DAP ni..

Pendedahan terbaru yang baru diterima Nga & Ngeh merupakan DIRECTOR dalam syarikat UpayaPadu Plantation yang mendapat tender balak dari Kerajaan Negeri Kelantan melalui Nik Aziz. Ia merupakan satu usaha timbal balik kerana telah menaikkan YB PAS iaitu Nizar sebagai Menteri Besar Perak tahun 2008.

Kalau puak pakatan tanya kenapa tak nak report SPRM, korang boleh guna ayat aku ni... Kalau report SPRM maka akan jadi kes SPRM dan kita tak boleh dedah siapa lagi dalang yang terlibat di belakang RASUAH DAP TERHADAP NIK AZIZ ni. Kes akan disenyapkan dan kita dah boleh nak menyibuk.

Maka lebih elok jika bongkar dahulu segala bukti yang ada berkaitan sebelum serahkan semuanya kepada SPRM. Senang sikit kerja SPRM tak payah nak geledah sana-sini cari dokumen berkaitan.

Siapa cakap DAP bersih?? Bersih sebab tak ada siapa yang berani nak bongkar!!

4 comments:

  1. supremoes Dap meraih harta..pelbagai cara... melalui court yg bertali arus pun sbanyak jugak.. cara jual harta PKNS pun ada.. jual tanah yayasan pun ada..lengkap semua...hanya PKR dan Pas aje asyik kemarukan SEX..zORANG...PONGGUNG ....

    Inilah beza pembangkang Melayu dan Non Melayu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan...SEX..BINI ORANG...PONGGUNG.. Puuui

      Delete
  2. ahli dap seumur hidup yg bunuh sosilawati itu apa ceritanya? senyap aja, pejuang melayu islam tak nak ambil peluang ke?

    ReplyDelete
  3. jangan jadi pembangkang...utk tutup mulut penyambung cerita dr sumber mereka sdri..terima saman konon fitnah!!

    sekarang kita menyerang dgn bukti..kita lihat apa pula mainan mereka nanti....ugut?..saman?...putar belit?...

    yg pasti mereka tiada tiada sebab utk buat lapuran polis!!...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...