Konco-konco ku

Thursday, December 20, 2012

ANGKA DOMINAN 13 KERUSI TAMBAHAN DAP PRU-13 TAHUN 2013!!! KAITAN DENGAN YAHUDI!!

KERUSI tambahan yang dituntut oleh DAP baru-baru ini semasa Konvensyen DAP Kebangsaan telah berjaya membuka sedikit topeng penguasaan kaum Cina Chauvanist ini dalam Malaysia. Bukan tidak mahu beri kuasa langsung kepada kaum lain tetapi memandangkan kaum Melayu pakatan sendiri yang masih berdiam diri, tidak mustahil Malaysia ini akan terus diperintah oleh kaum bukan bumiputra.

Angka 13 yang cukup dominan dan sinonim dengan nombor kegemaran bangsa Yahudi (boleh rujuk sini). Bagi bangsa Yahudi yang bertuankan Dajjal, nombor 13 adalah tuah bagi mereka dan merupakan nombor kemenangan bagi mereka. 

Jadi tidak hairan bagi JB untuk menilai sejauh mana penafian yang dibuat oleh Anwar dan DAP yang mengatakan mereka tiada kaitan langsung dengan Israel dan Yahudi! Bukti telah jelas lagi nyata siapa penyokong perjuangan mereka yang sentiasa menyokong dari belakang.

Tinggalkan dahulu perkara mistik tersebut kepada para ilmuan. 

Dalam pembahagian kerusi parlimen untuk pakatan pula dapat dilihat yang DAP akan menguasai lebih banyak kerusi berbanding rakan parti yang lain kerana akan bertanding 90 kerusi dan JB percaya DAP akan menang kesemua kerusi tersebut.

Manakala PKR dan PAS pula dilihat menghadapi saingan yang sengit kerana terpaksa bertanding ke atas kawasan Melayu dan menentang UMNO. JB menjangkakan PKR dan PAS tidak akan menang kesemua kerusi malah JB percaya kurang dari separuh sahaja kerusi yang berjaya dimenangi kerana orang Melayu masih percaya pada UMNO.

PKR dan PAS hanya menjadi alat DAP untuk memecahkan undi kaum Melayu sedangkan mereka dengan senang akan bersorak gembira kerana MCA, MIC, GERAKAN dan parti komponen BN lain dilihat terlalu lemah untuk memenangi sebarang kerusi yang dipertandingkan.

Kesimpulan yang JB boleh buat adalah DAP akan menguasai pakatan dan menjadi kuasa majoriti dan dominan dalam pentadbiran pakatan sehingga suara Melayu Islam dalam pakatan tak akan didengari kerana hanya minoriti yang menumpang kejayaan DAP.

Boleh fikirkan kesannya? Siapa yang untung siapa yang rugi?

In Sha Allah...JB akan ulas lagi jika berkesempatan...

2 comments:

  1. terimakasih infonya...
    bahaya juga kalau melayu islam tidak diperhatikan pemerintah lagi...

    ReplyDelete
  2. Mereka boleh fikir apa saja strategi untuk konker tanah melayu ni dan tak mustahil mereka memang boleh berjaya
    Tetapi percayalah disaat lim guan eng naik ke tangga putrajaya disaat itu lah kepala dia , bapak dia dan puak puak dia akan di ceraikan dari badan mereka satu demi satu oleh pejuang pejuang melayu.Tak percaya? CUBALAH

    ReplyDelete

comment please.....