Konco-konco ku

Friday, December 28, 2012

MANIFESTO BUKAN JANJI KEPADA RAKYAT SELANGOR!! KHALID TERUS GAGAP!!

KISAH sedih seorang rakyat Selangor :-

Bekalan Air Percuma bagi 20 meter padu?? Beb! Gua duduk rumah flat/pangsapuri kat Shah Alam ni. Dah lebih 2 tahun duduk sini sampai sekarang tak dapat pun air free.... Yang kaya, yang duduk rumah banglo semua dapat air free... Aku ni keje kilang pulak yang tak dapat! Adil sungguh kerajaan Selangor!!!

Skim Usia Emas (SMUE). Nun kat rumah aku tu, aku jaga nenek aku yang dah sarat sangat ke hujung nyawa. Umur aku rasa ada dekat 80tahun macam tu. Pernah juga minta siap datang SUK, dah jenuh isi borang macam-macam tapi sampai sekarang ni tak dapat apa-apa jawapan dari kerajaan negeri. Mesranya kerajaan Selangor!!!

Tabung Warisan Anak Selangor. TAWAS ke MAWAS?? Dah dua orang lahir masa kerajaan Khalid ni perintah tapi tak ada dapat apa pun. Tanya bila boleh dapat kad TAWAS, pegawai tu kata "tunggu, sedang diproses." sampai bila nak tunggu? Sampai PRU baru nak bagi? Ptuihhh!!!!

1 comment:

  1. Nak buat tuntutan saperti dalam janji manifesto kena pastikan anda undi Pakatan Rakyat masa PRU 12 dulu. Walaupun undi itu rahsia tapi inilah syarat kerajaan PKR Selangor. Itulah yang berlaku bila Ibu tunggal buat tuntutan. Setakat bil air dapat sabsidi rm 11.00 tak berbaloi pun terlalu sedikit nilainya. Harga rumah teres dua tingkat PKNS di Shah Alam kini berharga lebih setengah juta berkali ganda lebih mahal daripada zaman BN dahulu. Janji PR nak turunkan harga jika berjaya tawan Putrajaya hanya auta sahaja.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...