Konco-konco ku

Sunday, November 18, 2012

NIK AZIZ TERIMA BALA, PAS BAKAL TERIMA PADAH.

APABILA umat Islam yang berfahaman PAS ini mendoakan UMNO yang juga ahlinya beragama Islam, maka para pemimpin mereka bersorak dan mengaminkan doa tersebut. Begitu tawadhu' hinggakan mereka terlupa untuk mendoakan kehancuran Zionis Israel yang sedang seronok menghancurkan bumi Palestin yang juga beragama Islam.

"UMNO KO, UMNO KO, KO UMNO, UMNO KO!"

Ketika umat Islam yang lainnya bercakap tentang kezaliman Israel Zionis. Ketika umat Islam seluruh dunia mengecam tindakan pembunuhan Israel Zionis. PAS terus melupakan tentang mereka. Apa yang penting bagi PAS kini adalah mendapatkan Putrajaya dan terus memerintah Malaysia. 

PAS terus berebut kerusi menjadi Perdana Menteri untuk meletakkan Hadi Awang sebagai pemerintah utama negara sedangkan DAP & PKR masih tetap mahukan Anwar Ibrahim menjadi PM Malaysia. Pertelagahan yang tidak membina dan tidak seharusnya terjadi kerana pakatan dikatakan gabungan parti yang bersepakat. Namun hakikatnya tidak.

Apa lagi yang kita masih harapkan pada parti yang konon memperjuangkan Islam? Apa lagi yang kita nantikan dari mereka? Tolaklah PAS dan pakatan selagi boleh demi untuk menjamin keharmonian Islam bukan sahaja untuk Malaysia namun seluruh dunia Islam yang mengharapkan kemakmuran Malaysia.

Bersyukurlah hidup di bumi Tanah Melayu yang merupakan satu-satunya negara Islam dan menjadi idaman semua insan untuk bernaung dibawah Raja Melayu. Fikirkanlah.

18 comments:

  1. islam hanya pada lidah mereka, sedangkan nawaitu dan otak mereka nak berebut ke putrajaya..

    MUKTAMAR PAS KALI NI ADALAH MUKTAMAR KEHANCORAN BUAT PAS BILA MEREKA MEMBUKA TOPENG BERNANAH MEREKA UNTUK RAKYAT NILAI KEROSAKAN IMAN MEREKA.

    gen2felda

    ReplyDelete
  2. Ya Allah. Engkau panjangkan lah umur Nik Ajis semuga dengan memanjangkan umur nya, dapat menampakkan lagi kefasikan beliau di mata pengikutnya,semuga dapat membuka hati pengikutnya untuk menolak beliau dan kembali kepada Islam yang benar, semuga dapat merasai nikmat hidup yang lebih panjang dan merasa balasan mu didunia. Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panjangkanlah umur Nik Aziz spt mana Engkau panjangkan umur Ariel Sharon

      Delete
  3. Tiga ekor babi celaka.
    Nik najis babi,Adik Nik najis babi dan Hj hadi babi.
    Tiga ekor babi hutan yang mendakwa diri sebagai islam adalah babi bertopeng manusia.
    nak mendoakan UMNO KO...sedarlah diri wahai babi2 tua yang kau orang tu sendiri silap hari bulan ko dulu.
    Doa makan tuan.
    Doa lah banyak2 wahai babi tua kerana ramai anak2 babi kau orang akan mengaminkan.

    ReplyDelete
  4. Babi babi tua yang tak sedar nyawa masing masing pun nyawa subsidi masih nak doakan kehancuran sesama Islam...dosa hanya pada orang lain sahaja..

    ReplyDelete
  5. zalimkah UMNO apabile kerajaan membantu jenazah ustaz fadil nor dibawa pulang ke kedah dgn pesawat askar melayu diraja...zalimkah UMNO pabila Dato sri Najib sndiri melawat Nik Aziz semasa menerima rawatan di IJN..
    Org2 pas hormatilah perlembagaan malaysia bahawa org melayu itu adalah islam dan jgn gunakan islam itu utk ke putrajaya sahaja...gunakan islam utk ke alam akhirat dan jawablah soalan malaikat bahawa islam itu bersaudara....amin ya rabbal alamin.

    ReplyDelete
  6. Tu lah kalau dah terlampau tinggi belajar agama... Makrifat firaun

    ReplyDelete
  7. Saya sekeluarga amat sedih melihat apa yang dilakukan oleh Zionis terhadap orang Palestine.Tapi apa yang kami lalui sekeluarga bukan setakat sedih tapi kami menitiskan air mata melihat adik Nik Aziz mengetuai solat mendoakan kemusnahan UMNO saudara Islam .Mungkin dikalangan qariah waktu itupun ada saudara mara kita yang berbeda fahaman politik yang menaminkan kehncuran saudara sendiri....Nauzubillah. Untuk makluman Nik Aziz kami pun bersolat hajat demi kesejahteraan Umat Islam dan berdoa moga PAS beroleh hidayah ...Amin.

    ReplyDelete
  8. Apabila syaitan dijadikan imam.. begitulah jadinya.

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya Allah SWT sedang menunjukkan sifat dan sikap munafik yg terdapat pada mereka.

    Iannya bakal dipertontonkan kepada dunia..dan ulama2 diluar sana akan menilai tahap pemikiran dan ajaran yg dibawa oleh mereka2 yg mengaku sebagai ulama yg berjuang demi islam cara mereka.

    ReplyDelete
  10. Pegangan umat Islam adalah Al Quran dan sunnah Nabi Muhammd saw. Setahu aku yg cetek ilmu ni, Nabi kita tak pernah walau sekali mendoakan agar umatnya dihancur musnahkan.
    Tinggi sungguh darjah kesesatan penganut ajaran PAS ni!!

    anak kecil

    ReplyDelete
  11. Doa pas ni akan berbalik kepada mereka yang mengaminkan. bersedialah...jika kamu mengharapkan kehancuran ke atas orang yg menegakkan islam dengan cara yg terbaik di dunia ini, maka kehancuran pasti memihak kepada kamu. tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  12. pas yg akan KO pru13 nanti insyaAllah. parti kotor berpalit taik yg bertopeng hijau ini dh tak layak wujud di bumi malaysia!!!

    ReplyDelete
  13. pejuangan Pas dah semakin sesat...

    keburukan sikap ulama2 dalam Pas semakin terselah dan ditonjolkan oleh Allah swt...

    layak kah utk dipanggil ulama....????

    ReplyDelete
  14. ingat PRU 13 nak pangkah PAS ....lepas solat hajat oleh ulamak mental... rasa tak jadi lak nak pangkah..

    ReplyDelete
  15. Allah dah tunjukan. Apa lagi saudara2 ku ahli pas. Tinggalkan parti itu dan marilah bersama sama kita tingkatkan syiar Islam bersama UMNO

    ReplyDelete
  16. Tanda-tanda kejatuhan PAS disemua peringkat (kata-kata Nizar Jamaluddin)

    ReplyDelete
  17. Kenyataan orang tua nyanyuk bernama Nik Aziz: Apa bukti saya kafirkan orang UMNO?

    KOTA BHARU 17 Feb. - "Apa bukti saya mengkafirkan orang UMNO?" tanya Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika mengulas dakwaan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad terhadap dirinya seperti disiarkan oleh akhbar hari ini.

    Menteri Besar Kelantan itu berkata, kewajipan beliau sebagai seorang Islam ialah untuk memberi tazkirah iaitu mengingatkan mereka tentang masa depan dan tindakan tersebut tidak boleh dianggap sebagai angkuh.

    Menurutnya, Nabi Muhammad SAW sendiri pernah ditegur oleh malaikat kerana menegur seorang makmum menggunakan kayu sugi ketika memintanya membetulkan saf dalam solat.

    "Nabi Muhammad kena tegur dek malaikat, inikan manusia biasa. Macam Mahathir ini apa kelebihan dianya, tak boleh tegur melenting selalu," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di pejabatnya di sini hari ini.

    Beliau diminta mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri itu yang menyatakan tujuan hidup Mursyidul Am Pas itu hanya untuk memenangi pilihan raya dan kemudian menjadi pemerintah bersama DAP serta Parti Keadilan Rakyat (PKR).

    Dr. Mahathir berkata, Nik Abdul Aziz secara terbuka sanggup mengkafirkan orang Islam UMNO, dalam masa sama bersedia bekerjasama dengan syaitan menjayakan perjuangannya.

    Mengulas lanjut, Mursyidul Am Pas itu berkata, orang yang angkuh ialah mereka yang melawan Islam sebagaimana disebut dalam al-Quran.

    Ditanya kemungkinan kenyataan bekas Perdana Menteri itu turut merujuk kenyataannya semasa pilihan raya kecil Tenang baru-baru ini, Nik Abdul Aziz menegaskan:

    "Sokong Pas ertinya sokong Islam. Dia dua episod, pertama, sebelum Nabi Muhammad mari, itu kita panggil jahiliah.

    "Yang kedua, selepas Nabi Muhammad mari. Bila Nabi Muhammad mari, pakat tak sokong juga, jadi serupa jahiliah.

    "(Maksudnya, tidak menyokong perjuangan Islam itu) jahiliah. Ertinya tak berganjak. Nabi Muhammad datang ke dunia ini bawa era baru, kita panggil era Islam. Haram judi, rasuah, zina dan sebagainya. Sampai keluar lesen judi haram tu tak jahiliah lagi. Sebut jahiliah kena marah, hakikatnya jahiliah."

    Menurut Nik Abdul Aziz, kenyataan Dr. Mahathir itu hanya menunjukkan beliau seorang yang tidak boleh ditegur dan akan melenting apabila ditegur.

    Ditanya adakah semua kenyataan bekas Perdana Menteri itu mengenai dirinya tidak betul, Nik Abdul Aziz berkata: " Tak. Dia sebut saya angkuh, saya mana angkuh, angkuh ini makna sombong, tak terima hok orang lain."

    Mengenai kenyataan Dr. Mahathir beliau menggunakan agama untuk politik, Nik Abdul Aziz sebaliknya berkata, Nabi Muhammad turut menggunakan agama.

    "Nabi Muhammad guna apa kalau tak guna agama. Apa yang dia marah saya, marah Nabi Muhammad lah. Nabi Muhammad guna agama.

    "Boleh jadi dia marah ini kerana dia fikir agama ini sembahyang, puasa, nikah kahwin, tengok anak bulan, itu je yang agamanya, sedangkan agama ni menyeluruh, sempurna. Tolak agama ambil nasionalis, apa nama kerja ni," katanya.

    ReplyDelete

comment please.....