Konco-konco ku

Saturday, January 26, 2013

GURU MUDA AKAN TERUS BERSAMA BARISAN NASIONAL

Sejak dari pagi tadi, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin telah berkunjung ke daerah Sabak Bernam untuk beramah mesra dengan guru-guru muda bagi zon tengah. Bermula dari pukul 7.30 pagi, Tan Sri Muhyidfin telah tiba dan terus bergerak ke Sekolah Kebangsaan Dr. Latif, Sabak Bernam untuk bertemu dengan guru yang sedia menunggu di sana.

Rombongan Tan Sri Muhyidfin seterus bergerak ke SMK Sungai Besar untuk bersama sebilangan lagi guru yang turut menanti di sana. Kehadiran lebih 5000 orang untuk mendengar taklimat yang akan diberikan.

Dalam acara yang sama juga Timbalan Perdana Menteri melancarkan Buletin GM1M yang merupakan laman sosial dan web untuk para guru berkongsi maklumat berkenaan pelajaran dan isu-isu dalam perguruan.
Lagi gambar akan menyusul.

3 comments:

  1. bukan guru yg hadir dapat surat wajib hadir ka dan gagal berbuat demikian akan hihantar memo.......tanya dulu guru yg pergi....jgn timbulkan amarah guru bila dipaksa

    ReplyDelete
  2. Aku terpilih dan tak dipaksa

    ReplyDelete
  3. memang kena paksa..siap tulis wajib pergi tanpa gagal..tapi aku tak pergi juga...hahaha ...rezeki dari allah bukan nya kerajaan...kalau kursus memntapkan pendidikan tak ape juga..kalau g untuk politik aku tak minat...macam dulu kena pergi ..satu gaenda politik Bn memang kerja kutuk orang je...sampai aku pun menyampah dengar

    ReplyDelete

comment please.....