Konco-konco ku

Friday, January 11, 2013

PEMUDA PAS KELANTAN MENGAMUK DUIT MINYAK RM300 DILARIKAN WAKIL PERHIMPUNAN!!

PETANG tadi dikhabarkan oleh sahabat media bahawa ada satu insiden yang tidak diingini telah berlaku iaitu beberapa kumpulan pemuda dari Kelantan telah mengamuk. Atas sebab terasa tertipu dengan janji pihak tertentu yang menjanjikan akan memberi wang RM300 untuk menghadiri ceramah di Kelab Sultan Sulaiman malam ini.

Yang lebih menyedihkan adalah mereka tidak tahu dengan siapa harus mengadu dan menuntut janji kerana orang yang berjanji untuk memberikan wang saku tersebut tidak dapat dikesan sehingga sekarang.

Rakan JB petang tadi cuba mengambil gambar semasa insiden amuk tersebut tapi cuba dihalang oleh orang ramai yang tidak mahu berita ini menjadi besar.

Insiden yang berlaku di salah sebuah restoran tom yam kg. baru tersebut sehingga hari ini masih tiada khabar berita.

4 comments:

  1. Saja nak tengok reaksi seterusnya......

    ReplyDelete
  2. Bodo, bengong dan tolol set Kelatea nih. Doh la keno tipu ko HuseMuso, pas tu jadi pok tolol di tepat ore. Baso bengong dok bertepat. Khaaakkkk ptuiiiiiiPAS. Phaakkkkkk ptui Nik Ajis. Bok tea mu la ore jadi bodo berlako. Dasar perosok ugamo.

    ReplyDelete
  3. itulah realiti nasib marhaen rakyat kelantan. NIK aziz dan PAS harus berdoa byk2 supaya terus diterima oleh kalangan marhaen kelantan yg tidak mahu mengubah nasib mereka dan masih mahu hidup ala kadar atau berada di bawah garis kemiskinan wpun pemimpin PAS kaya raya. jika rakyat kelantan mahu mengubah nasib mereka, nik aziz dan PAS seharusnya hapuskan segala bukti,dokumen mengenai rasuah dan salahguna kuasa mereka drp sekrg, termasuk pembelian tanah secara diskaun tinggi kepada DUA ekor babi hutan DAP (ngeh & nga brothers) sebky 10,000 ekar !!!

    skrg kelantan di kenali sebagai "SERAMBI MEKAH" (konon) dan mempunyai 95% penduduk melayu islam. tetapi jgn terperanjat apabilan serambi mekah bertukar menjadi "SERAMBI HAADYAI " oleh dua ekor babi hutan itu. masa tu kelantan menjadi 60%% CINA 30% melayu, dan 10% lain-lain yang terdiri drp pelacur2 dari CHINA, VIETNAM, THAILAND, FILIPINA, NEGRO AFRIKA. makan akan bertambah lah rumah pelacuran, perjudian, kedai arak disko mcm di danuk, etc. NAMA KELANTAN AKAN HARUM SEANTARO DUNIA sebagai SYURGA PERSUNDALAN dunia....

    ReplyDelete
  4. Lor mana lagi bukti? Gambar kedai tomyam? Mudahnya menipu dan tertipu.

    ReplyDelete

comment please.....