Konco-konco ku

Friday, January 11, 2013

RAKYAT SELANGOR BANTAH HIMPUNAN MONYET #KL112

Semalam, satu kain rentang telah dikesan dipasang di sekitar daerah Sabak Bernam sempena membantah penganjuran perhimpunan MONYET pakatan di Kuala Lumpur esok. Siapa yang nak join?

Bas disediakan dari Sabak Bernam dan duit poket bernilai RM100.00 akan diberikan kepada setiap peserta yang hadir selepas tamat himpunan.

Bertempat di Restoran Zam-zam, Sekinchan beberapa hari lepas, AMK dan DAPSY telah membuat satu meeting kecil bagi membincangkan perjalanan mereka ke Kuala Lumpur hari ini.

Puak MONYET ni dah bersedia nak jadi lauk ke? Hehe

10 comments:

  1. Sendiri gantung banner.. sendiri amik gambar.. sendiri propa!! puii!! caicai lahanat umnommg otak tak pernah nak pikir hal rakyat.hal2 skandal kecurian wang pemimpin2 umno.hal2 ekonomi yg semakin menekan rakyat!!

    ReplyDelete
  2. Sokong himpunan shamsidar bermakna sokong zina.

    ReplyDelete
  3. Hanya spesis berok sahaja yang akan menyokong perhimpunan berok kuning, berok jinggay, berok hijau, berok 'R' esok...

    ReplyDelete
  4. pakatan yang tak sepakat...

    ReplyDelete
  5. perhimpunan KL112 tu sebenarnya hanyalah untuk menghalang si betina sundal tu dari membuka pekung Nuar di mahkamah... tu saja motifnya... korang pikir lah sendiri...

    ReplyDelete
  6. apa mahu himpun himpun... pergi mahkamah jawablah..apa takut kalau kita benar.. jangan susahkan orang lain.sikit otak ada kasi pakailah..

    ReplyDelete
  7. Sendiri berzina sendiri main bontot jantan sendiri pukul depan belakang...takmo mengaku dah tu hasut rakyat tadah lendir dia kemudian salahkan UMNO. Bagus bagus bagus!

    ReplyDelete
  8. betapa bodohnya rakyat jelata, sanggup turun untuk pertahankan sipenzina dan peliwat

    ReplyDelete
  9. Satu kain rentang dipasang di sekitar sabak bernam? Panjang benor kain rentang tu? Bodohlah anda wahai admin. Satu je kain rentang dah kecoh bagai. Tolong tutup laptop anda dan sembunyi muka dlm mangkuk tandas plis. Kebebalan anda terserlah.

    AMK? DAPSY? tak nampak muka pun di perhimpunan haritu. Cakap degar2.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...