Konco-konco ku

Thursday, January 17, 2013

SIAPA PATRICK TEOH YANG BERANI MENGHINA ISLAM??

SEORANG artis yang aku boleh kira veteran sebab tak pernah nampak pun mamat CELENG ni berlakon kat mana-mana. Mungkin kurang peka atau tak terperasan sebab jarang tengok tv ni. Muka pun dah macam komunis. 

Nak cakap lebih nanti kata MENTERI aku ni blogger rasis lah, tak paham konsep 1Malaysialah. Tapi aku tetap nak katakan kat sini, puak CELENG sekarang nampaknya dah semakin rasis dan semakin berani menghina ISLAM. Apa tindakan MENTERI? Masih nak PLAY-SAFE??

Cukuplah kita dihina sampai tahap macam ni. Kalau tak ada apa-apa tindakan tau la aku nak buat apa. Biarlah orang memandang serong kat blogger sorang ni. Alang-alang nama dah buruk pasal kes BTN, biar aku burukkan sekali dengan MENCELAKAKAN puak CELENG yang tak sedar diri ni.

Pemimpin UMNO dihina aku boleh tahan lagi, Menteri dihina aku boleh sabar lagi, tapi kalau ALLAH dan QURAN dihina sedemikian rupa memang aku berasap. 

Jangan nak fikirkan kerusi empuk sangat dengan pejabat air-cond kalian, jangan fikirkan hilang kuasa menteri kalau tak berani bertindak. Ini bukan omong kosong. Aku cakap, aku buat!

Better be watch-out!!!

9 comments:

  1. Syabas bro... berani kerana benar. Ummat Islam harus sedar bhw agama kita semakin diperlekehkan oleh penganut agama lain berikutan PERPECAHAN dalam kalangan sesama Islam.

    ReplyDelete
  2. klik SINI untuk menilai mentaliti siapek tua haramkejadah ni.

    ReplyDelete
  3. Inilah peninggalan Abdulah Mat Badwi. Kerana sikap PM xde tlur nilah brcmbahnya spesis bgsat yg saban hari kian krang ajar. Pak lah dngan slogan Jangan Cabar Saya. Yg sekor mnteri ni sekadar beri amaran. Inilah produk tinggalan Pak Lah. Pemimpin melayu yg. tak kan aku maafkan kerna dialah yg menyebabkan puak2 bgsat ni berani mncabar bgsa dan ugamaku.

    ReplyDelete
  4. JB....ana tabik spring kpd enta! Ini baru yg dinamakan Pendekar Jawa...

    ReplyDelete
  5. Sial cina ni, mmg tunggu masa je ni...skrg semua bangsa pendatang ni dah besar sgt, bersedia utk padang jarak padang tekukur,,,aku dah tak kira lagi

    ReplyDelete
  6. Kalau bnda lain smua sibuk nk saman mnyaman... brdemonstrasi... buat himpunan jlnan dsb... tp pasal ni apa criter...??? Mn smua yg spatutnya?????

    ReplyDelete
  7. Syabas Jawa Bernam... Aku pun x puas hati jgk dgn Si Celeng Patrick Teoh ni.... Cilaka lu Patrick Teoh...

    ReplyDelete
  8. kiwak cina tua ni, ko dah hina islam siap mencarut lagi, aku kalau selisih ngan cina tua ni aku bedal jek, kiwak punya cina tua BANGSAT!!!

    ReplyDelete
  9. Balasan belum di hadapkan kpd kamu hnya tnggu saat dan waktu nya nanti...komunis!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...