Konco-konco ku

Saturday, January 12, 2013

PANAS!! PAKATAN SOLAT BERKIBLATKAN 4 BERHALA!!

UISH! Banyak betul kiblat orang pakatan ni ek? Agama mana agaknya yang digunapakai oleh ajaran PAS dan Nik Aziz ni? Dia sembah Kaabah ke sembah berhala ni?

Inilah hasil didikan agama PAS yang dianuti oleh pengikutnya. Dulu sembahyang dua imam ajaran Hadi Awang, kini solat banyak imam dan KIBLAT yang berlainan. Mungkin mereka berkiblatkan LGBT, PLURALISME, LIBERALISME, HUMAN RIGHT DLL.

Pihak stadium sudah menyediakan surau untuk mereka bersolat tapi kosong. Tetap nak solat kat atas padang yang kotor tu. Tetap nak tunjuk kat orang lain yang mereka solat. Dah ada sifat riak ke dalam diri tu? Fikirkan.

5 comments:

  1. hehe bodohnya pemilik blog....
    org PAS sembah Allah bukan sembah kaabah.....
    ni mesti tak belajar secara mendalam ni....
    pi masuk mengaji balik.....

    ReplyDelete
  2. Peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat wajar segera menebus rebat telefon pintar:
    http://notakanan.blogspot.com/2013/01/peserta-himpunan-kebangkitan-rakyat.html

    ReplyDelete
  3. Tp kite umah islam..keneenghadap ke arahah kiblat yg sama kann...iaitu kaabah.hurmmm. bodoh plak yg bg komenbty

    ReplyDelete
  4. adoi allah bagi mata tgk betul2..jangan bila mcm org duduk aje cakap duk smayang..mana tau dorg dok bergambar ke ape kan ade kamera kt depan tuh??yg 2 org blakang tu duk mcm dok berdiri aje peluk tubuh..yg hujung nu pulak mcm bukan solat pon..memang macai bn ni suka pusing2 fakta suka hantam2 asal nampak mcm kayu je kata kayu..xsiasat dan tgk dengan teliti mana tahu mgkin buaya ke...ADA OTAK PAKAI WALAUSEDIKIT JANGAN XPAKAI LANGSUNG laaa BODOHHHH!!!!!PUIII LAGI LA NYAMPAH AKU DGN BN MACAM NI BN BODOH NEGARA

    ReplyDelete
  5. Ape la..diorang xperasan nih. Jgn kate orang la...kita sendiri pon kadang2 boleh salah arah kiblat

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...