Konco-konco ku

Monday, January 14, 2013

DERMA JIHAD PAS ADALAH UNTUK MEMBIAYAI KERETA TOYOTA VELLFIRE NIK AZIZ!!

HIMPUNAN MONYET #KL112 telah melabuh tirai namun sehingga ke saat ini mereka tidak dimaklumkan jumlah kutipan yang di kutip dalam stadium tempoh hari. Berasak-asak, berpusu-pusu MONYET pakatan ni berkumpul sambil menderma namun jumlah kutipan tidak diberitahu.

Inilah perangai sebenar orang disebalik takbir pengutip duit rakyat. Sudah terang lagi bersuluh. Yang susah bukan hendak dibantu, tapi lagi menyusahkan. Orang kampung datang untuk berhimpun tapi duit pula terpaksa disedekahkan demi jihad menentang UMNO.

Korang tak pernah terfikir ke mana pergi duit yang diderma tu? Korang tak pernah tanya mana Nik Aziz dapat duit beli Toyot Vellfire? Mana Azhar Idrus dapat duit beli Ferrari?

Upah Azhar Idrus berceramah sejam je dah RM15,000. Tak kan pemimpin DAP nak bayar duit ceramah agama merapu yang disampaikan ustad McD tu? 

Rakyat tertipu lagi....

4 comments:

  1. Klau dh bertuhan kn setan,hati perut tk prnh elok.Nk memfitnah je kerja ny.Vellfire!Lu mabuk ketum ke bro?Ini lh perangai korang yg tk pernah ingt dunia ni pinjaman je?Smpai kn UAI pun nk di cerca.Klau setakat sembahyang,puasa,berzakat dn pergi haji dh hebat sngt Islam kamu tu.Dia bercakap berpandu kn KITAB2,kamu berpandu kn apa?Belajar lh ber tawaduk skit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahlul PAS dan pemimpin pemimpinnya bertawaduk ke selama ni???? perangai beruk adalah...

      Delete
  2. Bukti la oi. Bagi la bukti. Sembang sampah macam ni kat kedai kopi bolehla.

    ReplyDelete
  3. woi bangang.... agak2 la klu nak mengutuk tu.... ko rasa dah kebal sgt ke kulit tu nak tahan api neraka... berani betul fitnah golongan ulama.... tinggi sgt ke ilmu agama ko... sampai layak memperlekehkan golongan ulama... quran dah hafiz dalam dada ke? dah berapa kitab hadis katam? solat tahajud buat tiap2 malam ke?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...