Konco-konco ku

Tuesday, January 15, 2013

RIBUAN PENJAWAT AWAM BERHIMPUN!! APA TINDAKAN SETERUSNYA??

HIMPUNAN kebangkitan rakyat membuktikan yang ribuan penjawat awam yang kononnya mewakili kerajaan turun berhimpun pada sabtu yang lepas. Apa tindakan yang diambil?

Bukan nak menyekat rezeki para peserta yang kononnya membantu kerajaan dalam menyampaikan agenda kerajaan namun itulah hakikat yang patut diterima oleh BN apabila dalam jabatan mereka sendiri penuh dengan parasit.

Dah malas sebenarnya nak cakap benda yang sama namun semakin dibiarkan, semakin galak pulak puak-puak ni bermaharajalela. Salah siapa?

Pembersihan besar-besaran harus dilakukan segera. Bersihkan jabatan kerajaan dari anasir puak pakatan. Mereka inilah yang sebenarnya merosakkan jabatan. Mereka inilah antara golongan yang menjual maklumat kepada pihak pakatan.

Muak, menyampah dengan pihak atas yang kerap melakukan sesuatu untuk menjatuhkan kerajaan BN. Namun kita rakyat biasa. Suara kita hanya bagai diangin lalu. Kita membantah terus diugut dengan bermacam ugutan. Negara apa ini? Negara kroni yang nak menjatuhkan kerajaan pimpinan Najib!

Sedarlah. Masih ramai lagi parasit pakatan dalam jabatan kerajaan. Tanpa sedar Najib sebenarnya menempah maut.

10 comments:

  1. UMNOGOK>>NGOK>>NGOK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 11.56
      Macam org yg tak ada ilmu aja tau nak hentam org. Apa jenis manusia kalu org sudah dapat berfikir dengan baik. kalu kita nak bersihkan org berwihkan diri kita terlebih dulu ni ekor penuh dengan taik nak bersih org.

      Delete
  2. hihihi...
    mamat bodo atas nie x tau kot taip perkataan lain..
    ke x tau nak bezakan dia tue bodo ke bebal..
    hahaha...
    bagus gak ada pencacai peliwat rakyat, naik gak rating blog pro UMNO..
    blog pencacai diorg x best, tue yg menyibuk kt sini..

    ReplyDelete
  3. sayang dan kasih tak bertempat....berani dan garang juga tak bertempat....alahai negara-ku!

    ReplyDelete
  4. anonymous kat atas sekali tu pasti sakit jiwa.

    ReplyDelete
  5. Sebab dia dah syok...jubor nya dibalun oleh Nuar

    ReplyDelete
  6. bongok 1156. bongok bangang bahlul

    ReplyDelete
  7. Perhimpunan tu halal dari segi undang undang serta mendapat persetujuan pemilek premis ,jadi sesiapa saja boleh meyertainya.

    ReplyDelete
  8. Kerajaan malaysia boleh bertukar tangan. Malaysia ini bukan BN yang punya. Rakyat (termasuk kakitangan awam) berhak memilih dan membuat keputusan. Ini negara demokrasi.
    Jika admin rasa kakitangan kerajaan yang tak menyokong BN itu parasit kenapa buat pilihanraya? Baik buat rejim saja. Bolehlah kami jatuhkan dengan kekerasan. Kalau BN nak main kasar jangan ingat Arab Spring xboleh berlaku di sini.

    ReplyDelete
  9. wakakka puak terkangkang cerita kuat cakap arab spring bole buat kat sini, puiii sapa nak ikut pakatoon rosak dah puiiiii

    ReplyDelete

comment please.....