Konco-konco ku

Saturday, January 19, 2013

USTAZ FATHUL BARI KAHWINI ISTERI KEDUA DI THAILAND??

HEBAT fitnah puak pakatan sekarang ni. Disebabkan dah kekurang ilmu dan terdesak nak menang pilihanraya dan menjatuhkan UMNO maka semua pemimpin dalam UMNO diserang. Ustaz Fathul Bari, CEO ILMU tidak terlepas dari fitnah jahat mereka ni.

Berlegar diblog-blog dan media sosial pakatan yang mengatakan UFB telah berkahwin dengan seorang wanita warga Filipina di Thailand. Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa UFB bernikah di Thailand bukan di Malaysia yang memang negara Islam. Penjelasan boleh lihat di SINI.

Akibat dari banyak birokrasi di Malaysia, maka UFB terpaksa bernikah di Thailand dan kembali ke Malaysia untuk mendaftarkan pernikahan mereka secara sah. Dan dengan keizinan isteri pertamanya, mereka berdaftarlah pernikahan mereka di Terengganu tempat asal isteri pertamanya. Malah kenduri perkahwinan mereka juga turut diadakan di sana dalam suasana yang sederhana mengikut kemampuan.

Jadi, apa salahnya dengan UFB yang puak pakatan dok fitnah hari-hari? Dokumen berkenaan pernikahan mereka juga turut disertakan. Aku tak nampak salahnya. 

Kalau nak dibandingkan dengan Bahalol Amin, UFB lagi jantan la beb. Seriously. Bahalol Amin terpaksa menceraikan isteri keduanya, Ina Fiona semata-mata nak berkahwin dengan teman khalwat jam 3.00 pagi. Manakal UFB bernikah dengan isteri keduanya mendapat restu dari isteri pertama. Siapa yang lagi jahanam?

Fikirkanlah.

Dengar penjelasan Ustaz Fathul Bari....


2 comments:

  1. Bro..bukan Mad SaBUR*T bau Mah laaa..tapi ostat BAHALOL Amin ostat kaunseling dlm bilik hotel kol 3 pagi...

    ReplyDelete

comment please.....