Konco-konco ku

Monday, January 14, 2013

SEKALI LAGI PUAK PAKATAN MENIPU RAKYAT!! 1JUTA PERUSUH DI CETAK ATAS SEKEPING GAMBAR!!

TAK habis-habis lagi puak pakatan ni nak menipu. Selepas gagal bagi memperolehi jumlah peserta seramai 1juta orang, puak pakatan telah bersepakat untuk mengedit gambar yang diterima di stadium merdeka pada sabtu yang lepas. 

Kehadiran cuma sekadar 60-70ribu orang memenuhi setiap tempat duduk stadium, padang serta kawasan sekitarnya. Bagi mendapat jumlah lebih kurang 1juta, Mat Sabu mengarahkan supaya gambar tersebut di ubah bagi menampakkan kehadiran ramai.

Apa rasionalnya perbuatan mereka ni?

11 comments:

  1. sapa yang menipu???...pakatan atau bN?@jurublog?..kah....kah.......kah.........jesian betul aku ngan ko ni..nampak sangat nipu nyer.......rakyat dah bangkit la wooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........

    ReplyDelete
  2. ramainya perusuh smpi kt atas bumbung stadium! dasyatnye...

    ReplyDelete
  3. Laa...gambar blah kanan tu masa konsert Mr Big Live in KL (stadium Merdeka) 2nd Nov 1994. I was there at the front row he he he.

    ReplyDelete
  4. Salam tuan, mohon bertaut diblog tuan yang hebat ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpa la,bagi je la kat depa!! depa pun nak nampak hebat jugak!!

      Delete
  5. Bijak JB...Terdapat 2 atau 3 'photomark' yang menjadi bukti bahawa gambar disebelah kanan yang telah ditokok tambah sebenarnya diambil dari gambar asal disebelah kiri.macam tak percaya dah sampai tahap ini terdesaknya bentuk penipuan..

    ReplyDelete
  6. Kasi jerla depa nak klaim 1 billion BABI2 yg ada kat stadium tuh...sian...tapi hakikatnya mmg ramai yg tahu kapasiti stadium merdeka bole memuatkn paling tinggi pon 50 ribu MANUSIA shj...tapi kalo + BABI +SYAITAN + IBLIS memangla boleh ..bkn takat 1 juta..berbilion2 pon boleeeeeee.........

    ReplyDelete
  7. uiihhh dlm tv pnya la ramai.. dlm youtube pun bnyk.. aku confuse mna gmbr yg btol ni... aku pun ada kat KL112.. pnuh stadium je aku tngk.. ke ko edit ADMIN?

    ReplyDelete
  8. macam bodoh la lu ni admin blog ni..sakai giler mcmla ada org nak percaya ape yang ko cakap ngn post ni..nak menipu pakai otak sedikit jangan xpakai langsung nanti jadi lembu bodoh

    ReplyDelete
  9. he he he, marah nampaknya selepas kantoi, nanti kena jual

    ReplyDelete
  10. sapa yg bodoh sebenarnya ni..kalau penuh tempat duduk dengan atas padang pun baru 55 k(kapasiti tempat duduk stadium dari laporan perbadanan stadium merdeka cuma mampu muatkan maksimum 35k)..kat luar adalah dalam 20k..macam mana boleh jadi sampai ratus ribu?yg datang pun dari pelusuk negara..sasaran 1 juta...ko kira berjaya atau x perhimpunan tu?yg datang pun dari berbagai tuntutan...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...