Konco-konco ku

Tuesday, June 25, 2013

LAGENDA BABYRINA, PELAKON PORNO MELAYU DAN PELAKON PORNO CINABENG MALAYSIA!!

Tahun 1996 dahulu, negara kecoh dengan kewujudan BABYRINA, seorang model lucah Melayu pertama di Internet. 

Pada ketika itu, belum ada lagi blogspot, belum ada lagi wi-fi, belum ada lagi broadband, jauh sekali streamyx dan unifi. 

Boleh dikatakan, kesemua laman web menggunakan TRIPOD dan GEOCITIES. Kalau dibangunkan sebuah laman web pun, perbelanjaannya amat besar dan aksesnya tidaklah selancar sekarang.

Kemunculan BABYRINA dan kawan-kawannya telah menjadi fenomena di kalangan pelayar-pelayar Internet. 

Ada pihak yang tidak bertanggungjawab, memuat turunkan kesemua gambar-gambar BABYRINA yang beraksi lucah bersama-sama kawan-kawan modelnya yang lain dan mencetaknya sebelum dijual secara gelap.

Selepas menjadi fenomena, BABYRINA tidak lagi muncul dengan gambar-gambar baru di Internet. Model lucah Melayu itu hilang begitu sahaja. Bagaimanapun, pada tahun 2001, BABYRINA dikesan cuba memasuki negara ini menerusi KLIA. 

Bagaimanapun, pihak berkuasa tidak membenarkan dia melepasi had kawalan Imigresen, sekaligus wanita berkenaan diusir dari negara ini dan pulang semula ke Amerika Syarikat.

Itu sahajalah berita terakhir yang didengar tentang BABYRINA. Dia tidak dibenarkan kembali ke negaranya kerana gambar-gambar lucahnya yang telah membuatkan dia terkenal di seluruh dunia.

Itu cerita tahun 2001. Sekarang, pada tahun 2012, sepasang anak Cina yang belajar di Singapura telah mencipta halaman blog yang memaparkan gambar-gambar mereka sedang berhubungan intim. 

Gelagat mereka jauh lebih lucah berbanding Babyrina memandangkan wanita Melayu berkenaan sekadar beraksi bogel dan bukannya persetubuhan.

Alvin Tan dan Vivian Lee langsung tidak menunjukkan kekesalan mereka berhubung pendedahan yang mereka sendiri lakukan. Bahkan mereka sangat bangga dengan apa yang telah dilakukan. 

Lebih menguntungkan lagi, berbanding Babyrina yang tidak dibenarkan memasuki negara ini, Alvin Tan dan Vivian Lee yang sekarang ini berlindung di rumah ibu bapa masing-masing di Johor dan Kuala Lumpur. - seterusnya...

Ps: Ini la hasil daripada perjuangan Kebebasan Hak Asasi yang sering dilaung - laungkan oleh Pakatan Pembangkang tu. 

Kalau di Singapura, benda macam ni dah jadi satu perkara yang tak pelik. Tapi takkan la kita nak ianya menular masuk ke dalam Malaysia!!! Korang fikir la sendiri!!!

4 comments:

  1. iklan:

    “i support all effort to protect of the security of Isreal”

    mari sokong DAP dgn slogan
    “Islam Nation?? over my dead body!”

    mari ahli Pas meyokong dgn slogan
    "hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

    ahli PKR mari meyokong dgn slogan
    "kebebasan beragama utk muslim"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua,
      Sengaja ingin menulis sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang kesulitan masalah keuangan
      Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar 1M saya stres hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu dengan MBAH SORE, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi MBAH SORE kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan penarikan uang gaib 5Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada. Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya sering
      menyarankan untuk menghubungi MBAH SORE di 085-256-133-981 - situsnya agar di berikan arahan. Jarak jauh juga bisa, saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sama baik, jika ingin seperti saya coba hubungi MBAH SORE pasti akan men bantu anda - atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI

      Delete
  2. Replies
    1. vivian lee ni klu dpt kt aku. pancot kat dalam

      Delete

comment please.....