Konco-konco ku

Saturday, June 15, 2013

JAWATAN SENATOR NEGERI SELANGOR BAKAL DIBERIKAN KEPADA MAT SABU!!

SYABAS dan tahniah kepada Khalid Gagap yang berjaya menjadikan Selangor ini sebuah negeri untuk ahli politik pakatan yang terbuang, yang kalah bertanding sebagai negeri lubuk emas bagi mereka. Jika sebelum ini kita dipanaskan dengan perlantikan Saifuddin Nasution ke dalam jawatan yang baru diwujudkan khas untuk beliau iaitu Pegawai Perhubungan Politik Selangor kini terdengar pulak dari Bangunan SUK untuk melantik Mat Sabu sebagai mengisi kuota Senator dari Selangor.

Apa nak jadi dengan Selangor ni pun aku tak berapa nak faham. Umpamanya negeri Selangor sudah tiada lagi anak jati yang memang lahir dan asalnya dari salah satu antara 9 daerah di Selangor. Semuanya perlu diimport dari luar untuk mewakili Selangor menjadi juru cakap rakyat Selangor.

Mana perginya pemimpin pakatan yang anak jati Selangor? Diam membisu je ke? Atau sudah diugut supaya lebih baik berdiam atau peruntukan kewangan tidak akan disalurkan.....

6 comments:



  1. MAKCIK TEMPURA SAID:

    KAH! KAH! KAH!....Mat Sabu ckp dia kalah di Pendang sebab kaum Siam tak undi dia....awat tak pi tanding kat Siam bang Mat....tuu laaa bang mat rela makan babi bersama Guang Eng dari makan ayam dgn Najib...tuuu laaa hang kalah!

    ReplyDelete
  2. dah makan babi dgn cinapun, cina tak sokong jugak? bodo la lu mat. naib presiden kalah pru, besar kemaluan mat oi.... maruah tu!!!! oh ya, maruah dgn babi mana lagi utama mat?

    ReplyDelete
  3. bagi jawatan senator hal ehwal micropon dan pembesar suara..itu saja bakat dia ada...berceramah siang malam semua hukum dia langgar.Itu pun 'parti islam semalaya' angakat jadi pemimpin...kesiiaannnn pas.

    gen2felda

    ReplyDelete
  4. tahniah utk MAT SA..BURIT....ramai bini bini org, Janda org, anak dara org yg gebu gebu kat selangor ni.....boleh pilih mana satu nak??? nak produk Jawa...???, Banjar....????, Bugis...???, Kampar....???? SEMUA ADA...!!!!after all, jantan jantan PAS Selangor mana ada telor nak bersuara!!!

    ReplyDelete
  5. Darul Ehsan,semua nak bagi.....

    ReplyDelete
  6. Senang hati la mak lampir, dah ada kaki jilat burit

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...