Konco-konco ku

Wednesday, June 26, 2013

CHE'GU BARD GELAR PEMIMPIN PEMBANGKANG ANGKAT SUMPAH SEBAGAI 'CIBAI'!!!

LAWAK lah puak pembangkang ni yang sampai hari ini asyik nak meroyan je kejenya tiap hari. Konon sabtu lepas berhimpun ribuan orang, datang dari jauh semata-mata nak beri sokongan kepada Ahli Parlimen pembangkang untuk memboikot majlis angkat sumpah akhirnya dibalas dengan kecewa.

Hari ini, Ketua SAMM (Soladiriti Anak Muda Malaysia), BadrulHisham a.k.a Che'guBard menyelar pemimpin pembangkang yang mengangkat sumpah di parlimen semalam dengan perkataan CIBAI.

Elok lah tu, perangai cikgu pembangkang memang macam ni agaknya. Tapi apa nak kecoh sangat kan dengan perkataan CIBAI tu sebab dah menjadi makanan puak pembangkang selama ni pun.

Kan ke maksud CIBAI tu Cintai Insan Bernama Anwar Ibrahim!! kikiki

Masih tak rasa kena tipu dengan Anwar lagi ke? Tak bau hancing lagi ke kepala masing-masing? kikiki


7 comments:

  1. Ha ha ha....Butthurt lu pon cibai (cintai individu bernama ANUwar Iberahi)

    eloklah tuh...cibai kena 'main' dgn cibai....

    ReplyDelete
  2. che'gu butt meroyan sgt sbb kalah pru dan tak dapat jd yb mcm yb sam ketot & rafizi gay jambu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.. betui..betui..betui... tak dapat jadi ADUN, jadi MAT PUNK pun jadi la...

      Kah kah kah kah kah kah... bardigol..

      Delete
  3. Kalau dia menang tu hari, dia pun dah sama2 jadi cibai kot.

    ReplyDelete
  4. Malaun ni maksudkan bangkai tu adalah mamat ni..

    Ahli Parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz bagaimanapun memberikan reaksi berbeza apabila menyifatkan titah Seri Paduka itu perlu diterima semua Ahli Parlimen dan mereka harus bekerjasama dalam membangunkan negara.

    Timbalan Ketua Pemuda Pas Pusat itu turut berharap agar masing-masing dapat menerima keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13, sekali gus memainkan peranan sebenar sebagai wakil rakyat.

    "Semua pihak sama ada kerajaan dan pembangkang perlu bertindak sedemikian, kami di pihak Pas akan terus komited untuk memperkasakan Islam dan negara, selari dengan agenda perjuangan.

    "Kami menerima baik titah Seri Paduka dan semestinya Ahli Parlimen bekerjasama untuk melaksanakan. Saya juga mengharapkan Malaysia bertambah maju dan stabil,'' katanya.

    ReplyDelete
  5. Tanya cekgu but.. tak sdiakan bantalke untuk MB Selangor?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...