Konco-konco ku

Wednesday, June 19, 2013

JIKA MATI DALAM PERHIMPUNAN BLACKOUT505, DIKIRA MATI SYAHID FI SABILILLAH!!

PERANGAI Husam Musa dah gila babi dah ni. Fatwa dari buku hadis mana yang dia pakai sampai boleh bercakap sedemikian rupa? Nak jadi ala-ala Zahar Derus ke yang bercakap ikut sedap mulut je?

Minta pendapat Ulama' PAS kata nanti dulu sebab tak baca lagi kenyataan Husam ni....

Minta ulasan Presiden PAS pun sama juga, kena kaji dulu...

Hah! Sekarang ni aku bagi tengok puas-puas kenyataan Husam yang berkata :

"Andaikata kita terkorban, atau satu daripada kita terkorban, insya Allah ia adalah syahid fi sabilillah,"

Ini bukan dari suratkhabar Utusan yang puak PAS ni jaki sangat. Ini dari sumber Harakahdaily yang dianggap kitab paling suci puak PAS.

Dah boleh buat penjelasan ke????

8 comments:

  1. Tolong jangan buat hal lah...aku nak akad nikah di KL 22 hb...jln jem tutup camna....Ya Allah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau masa PRU 13 tu kau sokong PR....aku ucapkan PADAN MUKA KAU...

      Delete
  2. peragai semacam ni passti bermaharajalele apabila orang baik2 yg memenuhi jawatan2 ugama dalam kerajaan sekadar berdiam diri......

    ReplyDelete
  3. kan lagi elok kalau sebut terus masuk syurga. Tak payah solat tak perlu buat amal baik tak payah beriman cuma sertai saja blackaout505. Mudahnya......

    ReplyDelete
  4. Mudahnya......mudahnya MENIPU

    ReplyDelete
  5. Husam ko tak ingat nak mati ker?

    ReplyDelete
  6. orang PAS atau lebih dikenali sebagai pengikut PARTI AJARAN SESAT memang tabi'atnya apabila sakit hati kpd BN maka akan keluar lah fatwa2 yg tidak tertulis didlm sunnah..maka pak lebai2 berkupiah berjurai2 dan ada yg sebesar bakul pula mudah percaya dgn fatwa yg dikeluarkan olih anak mrid TGNA,,,mane tumpahnya kuah..kalau tidak ke nasi..dunia dah akhir...HUSAM BATU ASAS PAS dh keluarkan fatwa,himpunan blackout 505 jika mampus..husam dh kata MATI SYAHID...KESIAN TENGOK OTAK2 UDANG PAS YG XBOLIH BERFIKIR.. BERDEMO KERANA BATANG TUBOH ANUAR...PENIPUUUU

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...