Konco-konco ku

Monday, June 24, 2013

TERKINI!! PENUNJUK PERASAAN BANGANG PAKATAN MULA BERHIMPUN DI PARLIMEN!!

Sekumpulan kecil penunjuk perasaan berkumpul di depan Parlimen menjelang upacara angkat sumpah anggota Parlimen pada Isnin.

Polis Diraja Malaysia (PDRM) dilihat berada disepanjang laluan masuk ke Parlimen bagi mengawal keadaan.

Kumpulan tersebut membawa sepanduk yang menuntut panel Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) supaya meletak jawatan dan mengenai isu kematian tahanan dalam lokap.

Anggota Parlimen dari kedua-dua parti dilihat mula memasuki Parlimen.

Sementara itu, beberapa aktivis yang berkhemah di Padang Merbok sejak Sabtu lalu mula berarak menuju ke Parlimen.



14 comments:

  1. Kahh kah kahh !! Akhirrrr nya NUar Brahim terhegeh hhhhhhegeh SEBELOM SUBOH dah datang angkat Sumpah...!! Elaun RM 10 Ribu sebulan...pencacai dapat apa ??? hehehehe ..pikiaqqq sendri naaaa !

    ReplyDelete
  2. DEPA CERDIK BELAKA.
    MAHASISWA GPA 3.5 ATAS PUNYA.
    BRILLIANT. Brilliant. Brilliant
    SEBAB TU BARING TENGAH JALAN.

    SEGEROMBOLAN BANGANG SEBANGANG MANUSIANATANG.

    ReplyDelete
  3. berapa lama pencacai sanggup baring jalan.
    buang masa

    ReplyDelete
  4. PANGGIL steam roller, LENYEK SAMPAI MAMPOS, NNT MATI SYAHIDDDDDDDO....

    ReplyDelete
  5. Angkat ja wahai PDRM. simpan 2-3 hari. Berkelakuan tidak senonoh dikhalayak ramai. lagi ramai simpan lagi bagus.

    ReplyDelete
  6. Aku tgk mcm BABI-BABI bergolek atas jalan. Tp ini BABI KACUKAN, kacukan Melayoo- nk betulkan org lain tp perangai mereka sndiri hodoh, bodoh lagi memalukan.

    *ade BABI sekor tu meniarap sampai terpamer punggung.. Isle ala PAS??

    ReplyDelete
  7. Lawati portal www.bperak.com untuk mendapatkan pelbagai isu semasa luar dan dalam negeri. Terima kasih. Portal Berita Perak.

    ReplyDelete
  8. makhluk2 atas muka bumi yg paling bodoh sbb mereka berfikir guna kepala lutut! dan makhluk2 itu juga adalah spesis anjing dan babi belaan cina dap! amat memualkan!!

    ReplyDelete
  9. Cerita stereo-type (berulang sama).

    Pihak polis memang prosessional dan cekap melakukan tugas. Tapi sayang.... bila loyar-loyar yg meloyakan datang, penyangak & perusuh-perusuh ini akan dibebaskan. Sementara pejabat Peguam Negara, PM Najib & Penasihat-penasihatnya akan diam seribu bahasa. Maka itu haramjadah2 itu tidak gentar dan tidak serik untuk membuat onar kerana mereka cukup kebal.

    Begitulah scenario cerita stereo-type (berulang sama) hingga memualkan lagi menjijikkan,

    ReplyDelete
  10. Kenapa yg bodoh mesti melayu?

    ReplyDelete
  11. bodoh hanjing punya melayu..ko tgk bangsa cina ada x bodoh mcm korang.berbaring atas jalan.. yg bodoh melayu..yang cerdik cina..sedarlah wahai muslim melayu..jangan lah diperbodohkan dengan bangsa lain..ada akal fikir..

    ReplyDelete
  12. Elok BANGKAI BANGKAI BERNYAWA ni diangkut dan dihumban kat kandang buaya zoo negara je. Buat malu bangsa je ....

    ReplyDelete
  13. yANG BODOH MELAYU umno. KAH, KAH, KAH

    ReplyDelete
  14. yang pergi demo ni memang emo, bangsa cina tgk gelak je... malukan bangsa dan agama sahaja

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...