Konco-konco ku

Tuesday, June 18, 2013

ADUN PAS SABAK TOLAK PERHIMPUNAN BLACKOUT DI SUNGAI BESAR!!

BELEK punya belek laman facebook, ternampak pulak status Adun PAS Sabak, Sallehen Mukhyi tentang jadual programnya hari ini. Tengok dekat gambar yang aku dah printscreen kat atas tu ada beberapa kemusykilan yang berpaut kat hati aku hingga menjadi tanda tanya.

1- Kalungan bunga India di pejabat Sallehen Mukhyi.
2- Pemimpin pakatan memang dipilih untuk berceramah je ke?
3- Malam ni nak pergi berceramah? Tak join Perhimpunan Blackout505 anjuran PKR ke?

SAH! Pemimpin PAS memang sah TOLAK perhimpunan gagak hitam yang bakal dianjurkan oleh AMK PKR. Jika dilihat dari jadual yang terpampang, aku boleh merumuskan yang CONFIRM YB PAS ni tak akan pergi perhimpunan tersebut kerana malam ini beliau berceramah di Hulu Langat.

HA...HA...HA...

PKR keseorang lagi kali ini. Pemimpin PAS sendiri pun tak pergi, kalau ada ahli PAS yang pergi nampak sangat yang mereka-mereka ini telah dirosakkan oleh puak PKR yang penuh sifat KUFUR NIKMAT!!

1 comment:

  1. yb dun sabak ni memang tak berapa "berahi" dgn pkr & dap sikit....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...