Konco-konco ku

Monday, June 10, 2013

HAIRIE MERINTIH CARI MAKAN, AZMIN DI BARCELONA SIBUK BERJALAN..... ANTARA DUA DARJAT!!

BILA mendengar kisah sedih Hairie Othman agak sedih jugak apabila telah dipulaukan dan dibiarkan terkontang-kanting seorang diri selepas berakhirnya PRU13. Jika sebelum ini puak pakatan terutama pemimpin mereka sibuk mengheret Hairie Othman kehulu-hilir untuk memberi ceramah sehingga setiap hari punyai permintaan sampai 4 kali ceramah. 2 siang, 2 malam. Masa tu memang masyuk gila lah...Bayangkan sekali ceramah dapat RM5000 di darab pula 4 setiap hari...Masyuuuukkkk.....

Tapi time pilihanraya jela berguna... Lepas pilihanraya jadi GILA BABI la macam ni.. Katanya tak ada pendapatan dah sebab dipinggirkan oleh puak pakatan.. Maka GILA MEROYANLAH bekas pelakon ni...

Sedang ramai aktivis pakatan yang meraung melalak di jalanan dengan #BlackOut505 nya... Pemimpin mereka sedang 'sibuk' bercuti di luar negara... Sampai MATI lah korang jadi pencacai..

Sebagai contoh tengok lah lagak Azmin Ali ni di Nuo Camp, Barcelona sedang sibuk memilih baju jersi pasukan bola di sana. Dengarnya lepas ni nak pergi bercuti ke Spain pulak dengan family nya.. Para pencacai dapat ape???

Kesiannya lah pencacai..... kih..kih..kih..

3 comments:

  1. Nak masuk syurga tapi tersilap lorong rupanya

    ReplyDelete
  2. masa tengah lebat sebelum pru dulu tak menabung ke beb. apa punya bangang la bedul hairie ni. emas sebukitpun hari2 tarah, habis jahanam jugak. satu lagi nk nasihat. ko kena faham perangai pemimpin2 pakatan ni tabur duit selagi boleh pakai, bila dh tak berguna buat apa simpan. sampah!!!!

    ReplyDelete
  3. belajarlah dari sejarah , aku nak tengok selama mana Hairie dapat bertahan dengan pakatan , dan lepas itu aku nak tengok samada Hairie akan bermain filem semula atau tidak , dulu kutuk bukan main , ...padan muka !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...