Konco-konco ku

Tuesday, June 25, 2013

PUAK PENCACAI PAKATAN GELAR ANWAR BAPAK MUNAFIQ POLITIK!! #PDGMERBOK622 #BLACK505

KADANG-KADANG aku tergelak sorang-sorang apabila membaca segala luahan rasa para cybertroopers pakatan a.k.a pencacai pakatan yang sibuk mengangkat menjulang Anwar tak kira siang malam demi untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional pimpinan Najib Razak.

Geli hati apabila semalam bersepahlah tulisan-tulisan bangang umpama baru merasa dikencing buat pertama kali oleh Anwar Ibrahim Al-Juburi ini. Nampak gaya macam terlalu kecewa dengan sebahagian besar pemimpin mereka yang pada Sabtu yang lepas di Padang Merbok di hadapan ribuan penyokong yang datang dari jauh menyatakan sokongan akan memboikot majlis angkat sumpah ahli parlimen.

Semalam tulisan-tulisan para pejuang siber pakatan yang selama ini berjuang nampak kecewanya. Sehinggakan Anwar digelar sebagai BAPAK MUNAFIQ!! Ini dah betul-betul pedih ni..... kikiki

Apabila gambar kemesraan Anwar bersama Najib bergurau senda, makan semeja ala-ala bangsawan sedangkan pencacainya diluar ditahan polis hingga luka-luka badan, maka bertambah meroyanlah puak pakatan ni menghentam Anwar. 

Inilah antara sebab UMNO buang Anwar dulu. Terima kasih kepada Tun M. Kalau Anwar tak dibuang dulu mesti yang berguling-guling semalam tu Pemuda UMNO. kikiki.....

Alaaaa... Macam baru pertama kali kena kencing dengan Bapak Munafiq ni. Ke korang semua ni tak perasan dah lama kena kencing? Cer try bau kepala masing-masing... Ada bau hancing Anwar tak? hahahaha



4 comments:

  1. ha..ha..ha...baru padan dgn muka korang....letih lesu berdemo & berkemah di panas terik berjerebu belum hilang lagi.....bapak lanun @ liwat dah kencing korang sehancing hancingnya....amekooo!!!!
    esok bila nuar meroyan dlm parlimen, korang continue la meroyan di luar parlimen.....ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  2. bercakap macam nak terbelah bumi dan langit sekali je najib chemate habis semua itu lah kebijasanaan saorg pemimpin bukan macam pemimpin lu org cakap tak serupa bikin lu org berhujan berjerbu berembun aleh aleh pemimpin lu org angkat sumpah bro apa hal siapa bodoh rakyat mana yg bodoh gua mau bagi tahu luuuuu.bergurau pula tu,breakfirst sama sama pula tu apa hal bro lu org bagai nak rak buat demo apa lu dapat masuk lokap lah bro padan muka lu bro.

    ReplyDelete
  3. Padan muka! Tesangat mudah di tipu dan di kelentong oleh aljubui almunafik.

    ReplyDelete
  4. Ayam pun tau balik reban. Kambing pun tau balik kandang. Cuma. Cuma macai-macai Anwar yang tak tau jalan pulang.

    Macam lembu hitam tiada tuan berak, tidur dan mabuk tengah jalan.

    lepas ni dapat upah buat lagi. Kulup kepala pun sapa peduli.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...