Konco-konco ku

Wednesday, January 9, 2013

BENDERA REPUBLIK OF MALAYSIA DIGANTUNG SEKITAR KL SEMPENA #KL112

MELAMPAU!! Itulah yang aku boleh katakan setakat ini. Puak MONYET pakatan sampai berani gantung banner ubah bendera Malaysia kepada bendera republik Malaysia yang baru. 

Tak tau nak terangkan macam mana lagi tapi puak MONYET pakatan ni memang dah hilang akal agaknya. Tapi bila ditanya, tak nak mengaku pulak. Tapi mengaku yang semasa ambang merdeka yang lepas merekalah orangnya yang mengibarkan bendera republik Malaysia ni.

Nak rampas Putrajaya aku boleh bersabar lagi, tapi sampai nak tukar bendera negara memang agak melampau. Sejarah apa yang mereka guna untuk mengatakan yang bendera republik Malaysia itu adalah bendera asal negara ini? Lee Kuan Yew sahaja yang mengajar mereka supaya bendera republik Malaysia nanti perlu disamakan dengan Singapura supaya Israel tidak menyerang negara ini.

Dah dapat tau belum apa yang mereka hajati sebenarnya. Mereka bukan sahaja hendak merampas Malaysia malah hendak menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republikan sama seperti Singapura. Fikirkan.

8 comments:

  1. puak-puak ni sebenarnya bangang tahap cipan.

    ReplyDelete
  2. mmg SIAL dowg nie..
    bek kowg yg SIAL2 nie berambus dari MALAYSIA!!

    ReplyDelete
  3. ISA kan jer dorang ni..melampau lampau sekarang ni..

    ReplyDelete
  4. Wahai Menteri Dalam Negeri.............apa kah ini bukan derhaka kepada negara ke?????????? nak tunggu sampai malaysia jadi repablik................

    ReplyDelete
  5. ni bukan puak monyet tapi puak2 "Siamang" !!! barua DAP! PAS talibarut DAP!

    ReplyDelete
  6. bodoh lah kalau pakatan buat bendera ni. Org skrg bukan bodoh macam ko admin

    ReplyDelete
  7. eh.. bukan yg gntung bendera tu puak UMNO yg nk provok ke?? aku kenai macai yg gntung tu.. dibayar utk jhnm kprcayaan trhadap PKR n PAS. jd isu bndera tu xde la besar mna.. lgpun bendera Sang Saka Malaya tu kn bendera asal malaysia... try la baca sejarah.. jgn jadi buta sejarah sngt wahai si admin..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...