Konco-konco ku

Tuesday, January 15, 2013

TERKINI!! BADRUL AMIN BAKAL CERAIKAN INAFIONA KERANA TEMAN KHALWATNYA!!

PANAS!! Calon PKR Parlimen Sabak Bernam yang juga seorang ustaz pukul 3.00 pagi bakal menceraikan isteri keduanya Ina Fiona di Mahkamah Rendah Syariah Kajang pada 13 Februari depan. Berita pecah blog ini disampaikan oleh seorang kawan aku yang juga rakan yang kenal dengan Ina Fiona.

Badrol Amin Baharom yang pernah ditangkap khalwat jam 3.00 pagi kononnya untuk berkaunseling dengan bini orang akan berkahwin dengan teman khalwatnya, Zati Iwani setelah selesai semua kes penceraian terhadap Ina Fiona.

Berita ini disahkan sendiri oleh Ina Fiona. Beliau sudah tidak tahan dengan perangai suaminya yang kemaruk nak kahwin dengan Zati Iwani selepas mendapat tahu yang teman khalwatnya itu sudah diceraikan oleh suaminya tahun lepas.

6 comments:

  1. Ada sesape nak amek inafiona?

    ReplyDelete
  2. Semoga apa yg berlaku ada HikmahNya

    ReplyDelete
  3. ustaz ke apa badrul ni?

    ReplyDelete
  4. Aku tak boleh bayangkan kalau Badrul ni org UMNO. Bloggers kasi taruk kaw kaw..Prinsip aku Ustaz ke Ulama ke kalau dah kemaruk akan jadi syaitan jugak. Former Ketua Pemuda PAS Kelantan pun kemaruk nak kahwin lain sampai mertua dtg kepung rumah. Ketua Dewan Ulama PAS Perlis pun bini tuntut cerai, bini period pun nak jugak. Sepanjang kahwin beri RM 300 aje. Nafkah batin tak pernah lupa. Mahfuz omar lulus Darjah 6 pun tak mcm ni perangai.Mat sabu SPM gred 3 pun pernah ada kes...

    Ahli PAS sejak 1994

    ReplyDelete
  5. Kisah saya diceraikan oleh Ust Dr Badrulamin, saya redho dgn apa yg berlaku . Semoga ada HikmahNya. Jangan menuding jari trhadap sesiapa, ini adalah ketentuan Allah. Salam .

    ReplyDelete
  6. Lahirnya bayi baru Amin Zaidan , tahniah .

    ReplyDelete

comment please.....