Konco-konco ku

Wednesday, January 9, 2013

KHALID ISMATH LEBIH RELA SOLAT DI TOKONG DARI BERIMAMKAN ORANG UMNO!!!


CEH! Apa punya budak bodoh lah yanng dok gila meroyan dalam twitter. Baru nak tumbuh bulu dah berlagak macam alim ulama'. Dasar otak pembangkang. Apa ko ingat kat masjid tu semua orang PAS ke? 

Minggu lepas, Khalid Ismath memang ada datang ke Sekinchan untuk sesi ceramah menghasut orang ramai menghadiri himpunan kebangkitan monyet di Kuala Lumpur #KL112. Dia bawaklah gerombolah AMK dan mahasiswa tercicir seperti Safwan Anang datang bersama memberi syarahan. Awek BERSIH pun ada juga, siap bersajak kat depan pakcik-pakcik berkopiah.

Mengikut informer aku kat sana, yang hadir dengar penipuan haram jadah ni tak ada la ramai mana pun. Setakat muat dewan lebih kurang 500 orang je.. Jangan cakap kat luar dewan ramai sebab masa tu dikatakan sedang hujang lebat. Gerai pun banyak yang lingkup.

Jika diperhatikan penonton yang hadir bukanlah dari orang tempatan kerana banyak kereta menghala ke Kuala Lumpur setelah tamat program ceramah maki hamun. Dan tidak mustahil yang ramai berbaju pro pakatan yang dikatakan Khalid Monyet adalah orang luar yang semangat nak hancurkan negara.

So, Khalid Monyet jangan nak tipu sangat lah. Sebab Sekinchan tu tempat lahir aku. Aku membesar kat sana dan penyokong pakatan kat sana memang tak ramai. Ramainya Cikgu-cikgu yang tak sedar diri je.

Kalau ko nak pergi solat kat tokong, pergilah. Apa ingat orang UMNO tak ada yang jadi imam ke kat sana? Daerah Sabak Bernam masih lagi melantik orang UMNO sebagai imam masjid kalau nak tau. Entah-entah yang ko solat jadi makmum tu orang UMNO sendiri jadi imam. Asal yang alim semua orang pas la ye... Ptuihhhh.....

9 comments:

  1. Baguhlah sgtlah tu..
    Ada khalid gagap, ada Khalid tokong...
    Apa nak jadi lah..
    Benci dan nak undi punya pasal, Jual Akidah, Jual Agama, Jual Kalimah Allah...

    ReplyDelete
  2. himpunan kebangkitan monyet..yes..i like..
    rise of planet of the apes..hahahahaha..

    ReplyDelete
  3. Khalid Ismath ini tak sedar ke yang orang kerajaan juga menyembah Allah, apakah kerana orang kerajaan menyembah Allah, sanggupkah Khalid Ismath menyembah selain Allah kerana tak mahu sama dengan orang kerajaan? Inilah mahasiswa sekarang, harap belajar saja di universiti, tapi mangkuk hayun, patutnya tahulah fikir halal haram dan baik buruk, tapi jenis bebal macam Khalid Ismath ini mana tau fikir apa, kepala penuh taik hingga tak reti berfikir, sesuai sangatlah dia jadi pengikut PAS kerana parti itu untuk golongan bebal macam dia sajalah. Sedarlah diri.

    Sekian, terima kasih.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  4. khalid nak sembahyang kat tokong.. sembah berhala ke.
    Dah dapat gelaran khalid tokong ....

    ReplyDelete
  5. Bro, dia banyak makan mentarang mentah kot kat Sekinchan tu. Spesis mahasewel tak dak masa depan!

    ReplyDelete
  6. Silakan kalau nak solat di Tokong, mungkin ini pun ajaran PAS pada anak2 muda sekarang. Lepas tu nikah pun ditokong..juru nikah kalau dari Jabatan Agama Islam Malaysia yang dibayar gaji oleh BN Boleh tak nikahkah dia dan orang Melayu Islam PR lain??

    Tak boleh? Tak sah nikah dalam masjid dan Tuan Qadi kerajaan? Jadi berlambak2lah anak luar nikah satu Malaysia akibat sejak belum merdeka selama ini dinikah Tuan Qadi lantikan kerajaan Malaysia?

    ReplyDelete
  7. Kesan Amanat Haji BangangHadi kot..

    ReplyDelete
  8. saudara semua,bdk ni syiah.dia kesah apa nk bg komen g2,dah org tua dia ngajo idealogi syiah. dia kata solat dlm tokong ke dlm longkang ke ape ke x jd hal utk bdk syiah ni.dia la yg menunjukan qiblat 4hala masa perhimpunan bodo tu.

    ReplyDelete
  9. betapa fanatiknya politik,sanggup menduakan tuhan..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...